کد خبر: ۱۰۳۹۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۱۱ دی ۱۳۹۱
نائب‌رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: سعی می‌کنیم تا مصوبه مجلس در مورد اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری باقی بماند و از طریق رایزنی و ارتباط، نظر شورای نگهبان را تأمین کنیم.

به گزارش 598، محمدابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به ایرادات وارده از سوی شورای نگهبان به طرح مصوب اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما تمایل داریم تا همانطور که در مجلس مصوب شده است هیئت اجرایی در کنار وزارت کشور در اجرای تصمیمات انتخاباتی مشارکت داشته باشد که این مسأله اعتماد عمومی را در پی خواهد داشت.

وی افزود: در عین حال ما تلاش می‌کنیم تا این مصوبه به مجمع تشخیص مصلحت نرود چرا که در این صورت نتیجه‌ای نخواهد داشت و مصوبه مجلس به انتخابات این دوره ریاست‌جمهوری نخواهد رسید.

نائب‌رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا مصوبه مجلس در مورد هیئت اجرایی انتخبات باقی بماند اما با رفع ایرادات شورای نگهبان سعی می‌کنیم تا از طریق رایزنی و ارتباط نظرات شورای نگهبان را تأمین کنیم.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی طرح اصلاح قانون احزاب در کمیسیون شوراها اظهار داشت: این طرح در کمیسیون شوراها در حال بررسی است و اوائل ماه بهمن به منظور بررسی به صحن مجلس می‌آید، تلاش می‌شود تا این طرح تا پیش از انتخابات 92 تصویب و در این دوره از انتخابات اجرایی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها