کد خبر: ۱۰۳۹۴۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۱۱ دی ۱۳۹۱
استاندار تهران با تاکید بر اینکه باید معیار و ملاک همه دلسوزان انقلاب منافع ملی و ستون فقرات آن یعنی ولایت باشد تا دچار افراط و تفریط نشوند گفت: امروز نیز فتنه گران کیسه دوخته‌اند و چون انتخابات در پیش است نقشه‌های جدید در سر دارند.

  به گزارش 598 به نقل از روابط عمومی استانداری تهران مرتضی تمدن در جمع بسیجیان استانداری تهران وبه مناسبت سالگرد یوم الله 9 دی  اظهارداشت: مراسم 9 دی نباید فراموش شود بلکه باید هر سال با شکوه‌تر و قوی‌تر و مردمی‌تر برگزار شود.

استاندار تهران با بیان اینکه فراموشی خلق حماسه‌ای نظیر 9 دی از آفت‌هاست، گفت: اگر این نوع روزها فراموش شود ساکتین فتنه طلبکار می شوند و مردم بدهکار.

وی افزود : امروز ساکتین فتنه جلودار شده‌اند و فراموش کرده‌اند که در اوج فتنه جزو ساکتین بودند و حتی به دستگاههای زیر مجموعه خود اجازه کمک به مردم و رفع فتنه را نمی دادند .

تمدن گفت : امروز و پس از سه سال از پایان فتنه می بینید که همان ساکتین دیروز در تریبونهای خود رجز می‌خوانند.

استاندار تهران تاکید کرد: اگر خدای ناکرده فتنه باز هم تکرار شود قطعا ساکتین دیروز و طلبکاران امروز باز هم  انقلاب، مردم و رهبری را تنها می‌گذارند زیرا این افراد نان به نرخ روز خور هستند.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه باید معیار و ملاک همه دلسوزان انقلاب منافع ملی و ستون فقرات آن یعنی ولایت باشد تا دچار افراط و تفریط نشوند گفت: امروز نیز فتنه گران کیسه دوخته‌اند و چون انتخابات در پیش است نقشه های جدید در سر دارند.

وی گفت: تدابیر مقام معظم رهبری فتنه را دچار سکون و خاموشی کرد اما باید دانست فتنه گران بیکار نیستند و اگر فرصت یابند هجمه به مقدسات مردم ، و ارزشهای اعتقادی و انقلابی  آنها را آغاز خواهند کرد که بسیجیان برای رفع این فتنه نیز باید هوشیارو با حرکت در مسیر ولایت و اسلام ناب، جهاد مقدس خویش را استمرار بخشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها