کد خبر: ۱۰۳۹۴۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۱۱ دی ۱۳۹۱
این کشور ملک همه مصری ها است. همه ما به طور برابر در آن سهم داریم و هر شهروندی هم حق دارد در این کشور از حقوق برابری برخوردار باشد.
به گزارش 598 به نقل از شیعه آنلاین، «عصام العریان» از رهبران سرشناس جنبش اخوان المسلمین مصر اخیرا روش و پیشنهاد جالبی برای نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی ارائه کرده است.

وی که معاون دبیرکل "حزب آزادی و عدالت" مصر نیز هست، در این باره گفت: ما از یهودیان مصری تبار که در سرزمین های اشغالی فلسطین هستند، دعوت می کنیم که به مصر یعنی کشور اصلی شان باز گردند و زمین آنجا را برای صاحبان اصلی اش یعنی فلسطینیان رها کنند.

«عصام العریان» که این پیشنهاد را در یک برنامه تلویزیونی بنام "به وقت قاهره" مطرح می کرد، در ادامه افزود: حق بازگشت فلسطینیان به سرزمین پدریشان غیر قابل انکار است و به هیچ وجه نمی شود از آن عقب نشینی کرد.

این چهره سرشناس اخوان المسلمین افزود: ما به یهودیان مصری تبار که "جمال عبدالناصر" (رهبر ملی گرای مصر در قرن گذشته میلادی) آنان را از مصر اخراج کرد، خوش آمد می گوئیم تا به کشورشان بازگردند و به اشغالگری خود پایان دهند. هر شهروند مصر حق بازگشت به کشورش را دارد به ویژه اگر با بازگشتش مسیر را برای بازگشت فلسطینیان هموار می کند.

وی در پایان گفت: این کشور ملک همه مصری ها است. همه ما به طور برابر در آن سهم داریم و هر شهروندی هم حق دارد در این کشور از حقوق برابری برخوردار باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها