کد خبر: ۱۰۳۷۶۱
زمان انتشار: ۱۸:۳۹     ۱۰ دی ۱۳۹۱
نوبرانه‌گل‌محمدی‌در حافظیه/
هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر با نخستین پیروزی یحیی گل محمدی برابر فجر شهید سپاسی برای هواداران پرسپولیس خاطره‌انگیز شد،سرحپوشان پایتخت که در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی نخستین شکست فصل خود را تجربه کرده بودند عصر روز یکشنبه در ورزشگاه ترمیم شده حافظیه شاگردان سرهنگ یاوری را شکست دادند تا مجموع امتیازات خود را به عدد 25 برسانند.
 
به گزارش رجانیوز، شاگردان یحیی گل محمدی در این بازی که در حضور انبوهی از هواداران دو تیم برگزار شد، توانستند با دو گل غلامرضا رضایی و کریم انصاری فرد تیم فوتبال فجرشهید سپاسی را در خانه خود شکست دهند تا یک پیروزی شیرین به نام پرسپولیسی‌ها در کارنامه این تیم به ثبت برسد.
 
پرسپولیس در این بازی از دقایق نخست آهنگ یک بازی هجومی را نواخت به گونه‌ای بازیکنان پرسپولیس در دقیقه نخست بازی بازی روی اشتباه مسلم بازیکنان خط دفاعی تیم فوتبال فجر توانستند با فرصت طلبی غلامرضا رضایی دروازه تیم میزبان را باز کنند، گلزنی رضایی در دقیقه یک بازی تمرکز دفاعی و ساختار فنی تیم فجر را به هم ریخت تا بازیکنان پرسپولیس با اطمینان خاطری بیشتری برابر میزبان بازی کنند.
 
یاوری که  که تعدادی از بازیکنان شاخص خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت از دست داده بود، تلاش زیادی به خرج داد تا تک گل میهمان را جبران کند اما تجربه فنی بازیکنان پرسپولیس سبب شد حملات پراکنده فجر ثمری برای این تیم نداشته باشد.تمرکز خط دفاعی پرسپولیس در این بازی یکی از شاخصه های فنی تیم گل محمدی بود تا هواداران این تیم به آینده امیدوار شوند.
 
بازیکنان پرسپولیس که برتری خود را در این بازی به حریف لیگ برتری خود دیکته کرده بودند،در دقیقه 26 توسط کریم انصاری فرد یک بار دیگر دروازه تیم میزبان را باز کردند تا هواداران فجر شاهد فروپاشی مجدد دروازه تیم مورد علاقه خود در خانه باشند.پرسپولیس با این دو گل نیمه نخست با برتری پرسپولیس به اتمام رسید تا فجری‌ها به جبران موقعیت‌های از دست رفته به اتفاقات نیمه دوم دل خوش کنند اما در نیمه مربیان هم برتری با پرسپولیس بود.
 
در نیمه دوم بازیکنان میزبان تلاش زیادی برای جبران نتیجه بازی به خرج دادند اما برتری پرسپولیسی‌ها مانع از گلزنی بازیکنان فجرسپاسی شد،بازیکنان فجرسپاسی بارها در این نیمه برای گلزنی اقدام کردند اما هجوم‌های بی هدف بازیکنان یاوری مانع از فروپاشی دروازه نیلسون شد. پرسپولیسی‌ها نیز در این نیمه موقعیت‌های مطلوبی برای گلزنی مجدد به دست آورند اما شانس با شاگردان گل محمدی یار نبود تا نتیجه بازی با دو گل پرسپولیس در نیمه نخست به اتمام برسد و نخستین پیروزی پرسپولیس با مربیگری گل محمدی به این ترتیب به ثبت برسد.
 
در ادامه هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، شاگردان مایلی کهن که برای نخستین بار در رقابت‌های این فصل لیگ برتر، بازی در ورزشگاه خانگی خود را تجربه می‌کردند با نتیجه 2 بر یک از سد راه آهن عبور کردند. در این دیدار برای تیم میزبان باجلان و ترکاشوند گلزنی کردند. تک گل شاگردان دایی را نیز هاشمی به ثمر رساند.
 
تیم‌های صبای قم و ذوب‌آهن نیز در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.میلاد نوری در دقیقه 44 یک ضربه پنالتی را برای صبا از دست داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها