کد خبر: ۱۰۳۷۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۱۰ دی ۱۳۹۱
همسر موسوی در لحظات پدر پیرش بر بالین وی حاضر بود و یکی از دوستان خانوادگی همسر میرحسین موسوی اعلام داشت : پدر زهرا رهنورد ساليان متوالی بود كه از بيماري آلزايمر رنج مي‌برد.
598 به نقل از صراط، پدر زهرا رهنورد در سن 93 سالگی دار فانی را وداع گفت . رسانه ها دیروز در حالی این خبر را منتشر کردند که همسر موسوی در لحظات فوت پدر پیرش بر بالین وی حاضر بود و یکی از دوستان خانوادگی همسر میرحسین موسوی اعلام داشت : "پدر زهرا رهنورد ساليان متوالی بود كه از بيماري آلزايمر رنج مي‌برد."
بعد از اعلام خبر مرگ پدر کهنسال همسر میرحسین موسوی مثل همیشه موجی از اخبار و مطالب کذب از سوی رسانه های ضد انقلاب آغاز شد که این موضوع سندی دال بر آمادگی بیگانگان برای استفاده از هر فرصت هر چند بی موردی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران بود.
در زیر تعدادی از پیامهای تسلیتی که به مناسبت مرگ پدر 93 ساله رهنورد در رسانه های بیگانه منتشر شد را ملاحضه می کنید:
گروهک تروریستی منافقین در بیانیه ای رسمی ضمن ابراز همدردی به همسر موسوی اعلام کرد: ایمان داریم انگونه که در دوران مبارزه چه قبل و چه بعد انقلاب، و به خصوص در سه سال اخیر سخت ترین مصائب و فشارها را تحمل کرده اید، فراغ جانکاه پدر گرامیتان را با صبر و استقامت مثال زدنی خود را نیز سپری خواهید کرد.
شورای هماهنگی فتنه 88 هم در پیام جداگانه ای تاثر خود را از مرگ نا به هنگام ! پدر رهنورد در سن 93 سالگی اعلام داشت و گفت: استقامت و پایداری شما در راه نیل به آرمان‌های ارزشمند جنبش سبز و تحقق مطالبات قانونی و خواست‌های اساسی و انسانی مردم آزادی‌خواه و دموکراسی‌طلب ایران، از چشم منصفان و آزادگان و آگاهان پنهان نیست.
محسن کدیور هم ضمن ابراز همدردی با موسوی و کروبی ، عمر طولانی را برای سران فتنه آرزو کرد.
شیخ یوسف صانعی هم که قبله معنوی سرانه فتنه در سال 88 محسوب می شود بعد از گروهک منافقین پیامی را برای همسر موسوی فرستاد و در قلم فرسایی اش زهرا رهنورد را "فاضله صابره” و میرحسین موسوی را "صدیق مکرم” نامیده و همچنین برای آزادی اسرا دعا کرده است.
البته صانعی و هوادارانش هنوز نسبت این فاضله صابره را با نظریه پرداز داماد لرستان مشخص نکرده اند .
گفتنی است گروهک معلوم الحال تحکیم وحدت هم خود را در غم از دست دادن پدر همسر میرحسین شریک دانسته است.
لازم به یادآوری است بعد از آنکه شبهه آفرینی ها و عدم تمکین موسوی و همسرش نسبت به قانون موجب شد در سال 88 حوادث تلخی در سطح جامعه بوجود بیاید و خون تعدادی از جوانان بی گناه کشور به زمین بریزد، قابل تامل است که هر ازچندگاهی اخباری مبنی بر سفر آنها به برخی شهرها بگوش می رسد، و  وی براحتی می تواند بر بستر پدرش حاضر شده و در لحظات مرگ کنار او باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها