کد خبر: ۱۰۳۶۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۱۰ دی ۱۳۹۱
نمی توان چشم بسته باشگاه را دو دستی به کسی تحویل داد و چند ماه بعد دوباره به جای اول بازگشت
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - مماجرای انتقال سهام نساجی به امیرکمالی ، بانویی که ممکن است اولین بانوی تیم دار ایران لقب بگیرد فعلا در زمین و هوا معطل مانده است. این مسئله به دلیل عدم رضایت قلبی اداره ورزش و جوانان شهر است که برای برگه انتقال سهام را امضا نکرده اند.
  به گفته معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران  تا این زمان شخصی که مورد تائید باشد و مسوولیت نهایی باشگاه نساجی مازندران به او سپرده شود ، یافت نشده و مطالبی که در خصوص واگذاری این تیم به اشخاص حقیقی و حقوقی از سوی برخی افراد و رسانه ها مطرح می شود ، فقط گمانه زنی یا در حد حرف است!

او که با ایرنا حرف می زد با این جملات از نارضایتی قلبی اش از مورد توجه گرفت امیرکمالی پرده برمی دارد. بانویی که جدا متقاضی خرید سهام است ولی اینکه در شهری مثل قائمشهر این اتفاق رخ بدهد، کمی دور از ذهن است. او ادامه می دهد : از هفته پیش یکی از حامیان مالی برای قبول مسوولیت مالکیت تیم نساجی مازندران به طور جدی وارد مذاکره شده و حتی خواستار خرید کل سهام این باشگاه است ، ولی این اداره کل ابتدا به طور دقیق توانمندی افراد متقاضی مالکیت و نیز علاقه مندی کامل او و میزان کمک مالی برای تیمداری را بررسی و بهترین گزینه را انتخاب خواهد کرد.



به گفته وی  : نمی توان چشم بسته باشگاه را دو دستی به کسی تحویل داد و چند ماه بعد دوباره به جای اول بازگشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها