کد خبر: ۱۰۳۶۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۱۰ دی ۱۳۹۱
ابراهیم‌زاده که در مقام دستیار لوکا تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رفت- و بعدا این حرکت را در مقام سرمربی ذوب‌آهن تکرار کرد

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- شکست سپاهان در کرمان برای مس آن هم در روزی که خبری از ابراهیم قاسمپور و دستیارانش روی نیمکت این تیم نبود و مهدی محمدی - مثل ناصر الخراشی آلترناتیو همیشگی سرمربیگری تیم ملی عربستان- به نیمکت تیم کویری برگشته بود یک اتفاق مهم به نظر می‌رسید. تا جایی که مدیران مس قید قاسمپور و همکارانش را زدند و با این استارت خوب لوکا بوناچیچ را برای ادامه راه به عنوان سرمربی انتخاب کردند.

حالا قرار است فردا لوکا روی نیمکت تیمی بنشیند که با برد هفته قبل و شروع رویایی در نیم‌فصل دوم حتی از میانه جدول هم بالا‌تر رفته و می‌خواهد باز هم صعود کند.


بازی رفت دو تیم در شرايطي برعکس شرایط فعلی برگزار شده بود. در آن روز مس بعد از باخت به سپاهان در اصفهان در خانه خود به تیم ابراهیم‌زاده هم باخت تا هوادارانش را نا‌امید کند اما امروز لوکا تیمی را در دست گرفته که برای نیفتادن نمی‌جنگد بلکه رویای دستیابی دوباره به سهمیه آسیایی را در سر می‌پروراند.

در سوی مقابل نفت تهران که در نیمه نخست لیگ نوسان زیادی در نتیجه‌گیری داشت درست مثل مس نیم‌فصل دوم را خوب شروع کرده و به دنبال ثبات می‌گردد.

نفت که در بازی رفت 30 دقیقه ده نفره بازی کرد و در کرمان برنده شد امروز جدال ویژه‌ای با مس خواهد داشت. این ویژه بودن از دو حیث مورد توجه قرار می‌گیرد؛ یکی اینکه دو تیم با 27 و 25 امتیاز رتبه‌های هشتم و نهم جدول را در اختیار دارند و این همسایگی به اندازه کافی به بازی حساسیت خواهد داد. دیگر اینکه لوکا بوناچیچ در اولین بازی‌اش باید رودرروی دستیار سابقش در سپاهان قرار بگیرد.

منصور ابراهیم‌زاده که در مقام دستیار لوکا تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رفت- و بعدا این حرکت را در مقام سرمربی ذوب‌آهن تکرار کرد- برای تداوم خوش‌شانسی سیگار برگ لوکا را قرض گرفته بود اما باید دید در این مسابقه ویژه منصور سیگار لوکا را پس خواهد داد یا خوش‌شانسي را از دسترس این مربی حیله‌گر کروات دور نگه می‌دارد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها