کد خبر: ۱۰۳۴۱۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۰۹ دی ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با اعلام اینکه روحیه بازیکنان در شرایط مطلوبی قرار دارد، گفت: تکلیف مکان برگزاری مسابقات فجر درشیراز باید مشخص شود نه اینکه فردا در ورزشگاه حافظیه بازی کنیم و بعد از آن، مسابقات به ورزشگاه دستغیب برگردد.

به گزارش 598 ، محمود یاوری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه بازیکنان تیم شرایط ایده آلی دارند، بیان کرد: مهدی نظری و اسماعیلی مصدوم و دو بازیکن نیز سه اخطاره هستند اما در این خصوص نگرانی نداریم.

وی با اشاره به اینکه من هیچ وقت از بابت چیزهایی که ندارم نگران نیستم و به چیزهایی که دارم خوشحالم، بیان کرد: با توجه به موجودی تیم فجر، شرایط تیم مطلوب و مناسب است.

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز از وضعیت مکان بازیهای تیم فجر انتقاد کرد و گفت: فدراسیون، سازمان لیگ، ورزش و جوانان، هیئت فوتبال و یا هر سازمان دیگری باید تدابیری را بیاندیشد که بازیهای تیم فجر یا در حافظیه باشد یا در ورزشگاه دستغیب و اگر قرار باشد یک بازی در حافظیه برگزار شود و بعد برویم به دستغیب، ما این مسئله را نمی پذیریم.

یاوری توضیح داد: اگر ورزشگاه حافظیه برای این بازی مناسب است پس برای بازیهای دیگر نیز مناسب است و اگر مناسب نیست پس چرا در ورزشگاه دستغیب مسابقه را برگزار نکنیم به خصوص اینکه ما طی این مدت ضررهای زیادی کردیم و برخی از بازیکنان نیز مصدوم شده اند و اکنون با ورزشگاه دستغیب عادت کرده ایم.

وی تاکید کرد: من نیز به باشگاه اعلام کرده ام که در صورت ادامه این روند هیچ تضمینی نخواهم داد.

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز همچنین با اشاره به مسابقه فردای فجر با تیم پرسپولیس در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه " با توجه به اینکه پرسپولیس اکنون کمی متحول شده شرایط بازی فردا را چگونه ارزیابی می کنید" بیان کرد: تیم پرسپولیس بسیار پرمهره ، پرهوادار و با انگیزه است و اکنون نیز متحول شده اما ما متحول بودیم و تمام آنالیزهای بازی های حریف را انجام داده ایم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها