کد خبر: ۱۰۳۳۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۰۹ دی ۱۳۹۱
هنوز جمله اش تمام نشده بود که هاشمی نسب یک پاکت در دست بازیکن جوان گذاشت و سوار ماشین شد و رفت!
به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ از مشتی گری، معرفت و لوطی گری مهدی هاشمی نسب اهالی فوتبال و کسانی که با او همبازی بوده اند، داستان های مختلفی به یاد دارند و شاید شنیدن یکی از این خاطرات برای شما هم جالب باشد.


مدتی از پیوستن مهدی هاشمی نسب به سایپا می گذشت. یک روز بازیکنان تیم سایپا در اتوبوس نشسته بودند و داشتند به محل مسابقه می رفتند. هاشمی نسب وسط اتوبوس نشسته بود و یک ردیف جلوتر از او ... نشسته بود. بازیکنی که آن روزها خیلی جوان بود و تازه می خواست ازدواج کند.


بازیکن جوان آن روزهای سایپا مشغول گفتگو با بغل دستی اش بود و می گفت: «مدتی است نامزد کرده ام، اما پول کافی ندارم تا ازدواج کنم و نامزدم را به خانه بیاورم. در این مدت هم خانواده عروس مرتب به من فشار می آورند که مراسمی برگزار کنم و... ولی کو پول عروسی؟!»


بغل دستی اش که با اشتیاق و کنجکاوی به حرف های همبازی جوان گوش می داد، پرسید: «خب فلانی! با چقدری کارت راه می افتد؟»


بازیکن جوان و دم بخت آهی کشید و گفت: «داداش از تو یکی کاری برنمی آید. حداقل یکی، دو میلیون تومانی لازم است تا هم بساط عروسی را فراهم کرده و هم یک جای آبرومندانه ای را برای زندگی اجاره کنم.»


همبازی اش سری تکان داد و گفت: «متاسفم! من این قدر پول ندارم، وگرنه خودت می دانی که...»


این دیالوگ ها را داشته باشید تا ادامه ماجرا را برایتان بگویم.


آن روز مسابقه تمام شد و شب هر کس به خانه خودش رفت. ساعت از 12 شب گذشته بود که زنگ خانه بازیکن جوان به صدا درآمد. بازیکن جوان آن روزهای سایپا که امروز نام بزرگی برای خود دست و پا کرده، جلوی در آمد و با دیدن مهدی هاشمی نسب حسابی شوکه شد!


باورش نمی‌شد ستاره بزرگی چون مهدی هاشمی نسب دم در منزل یک بازیکن جوان آمده باشد، بنابراین با خوشحالی توأم با تعجب پرسید: «آقا مهدی نوکرتم! چیزی شده که این موقع شب...»


اما هنوز جمله اش تمام نشده بود که هاشمی نسب یک پاکت در دست بازیکن جوان گذاشت و سوار ماشین شد و رفت!


هر چه بازیکن جوان صدا زد: «آقا مهدی... آقا مهدی...» هاشمی نسب خود را به نشنیدن زد و رفت که رفت!


وقتی بازیکن جوان آن روزهای سایپا داخل منزل رفت و در را بست، در پاکت را گشود و دید مبلغ دو میلیون تومان پول نقد داخل پاکت است و...


***


شاید امروز مهدی هاشمی نسب راضی به رسانه ای شدن این خاطره نباشد و شاید هم آن جوان دیروز، امروز خودش به بزرگی فوتبالی تبدیل شده باشد، ولی این قبیل خاطره بازی ها همیشه تازگی دارد و همواره می تواند برای نسل جدید فوتبال درس داشته باشد. هر چند آقا مهدی ها کجا و نسل فعلی فوتبال کجا؟!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علیرضاغیاثوند
UNITED KINGDOM
۱۴:۰۳ - ۰۹ دی ۱۳۹۱
۰
۰
خیلی با معرفته
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها