کد خبر: ۱۰۳۲۶۹
زمان انتشار: ۰۷:۰۱     ۰۹ دی ۱۳۹۱
فارس، تیم استقلال تمرینات خود را در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار کرد.

در ابتدای تمرین جواد نکونام و فرهاد مجیدی با یکدیگر به خوش و بش پرداخته و پس از روبوسی با استقبال تصویربرداران رسانه‌ها مواجه شدند. این اولین رویارویی نکونام و مجیدی پس از عقد قرارداد شماره 7 آبی‌پوشان بود. همچنین مجتبی جباری که در تمرین روز گذشته حضور نداشت در کنار دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت.

* حدود 350 نفر از طرفداران تیم استقلال با حضور در تمرین امروز نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان شدند.

* امیر قلعه‌نویی قبل از آغاز تمرین تمامی بازیکنان را دور هم جمع کرد و با آنها در خصوص دیدار آینده و اتفاقات مختلف به صحبت پرداخت.

* کاماچو آرزه تنها غایب تمرین امروز تیم استقلال بود. وی برای حضور در تیم بولیوی به کشورش سفر کرده و جالب اینجاست که این بازیکن در دیداری رسمی بازی نخواهد کرد. سرپرست تیم  استقلال در این ارتباط به خبرنگار فارس گفت:‌ در ابتدا تصور می‌کردیم که تیم ملی بولیوی هیچ بازی‌ای در برنامه ندارد، اما قرار است این تیم به مصاف منتخب باسک برود.

* تماشاگران تیم استقلال فرهاد مجیدی را که تنها به دویدن دور زمین می‌پرداخت تشویق کرده و بابت نشان دادن عدد 4 به هنگام ثبت قرارداد از او تشکر می‌کردند.

* تعدادی از بانوان برای تماشای تمرین امروز آبی‌پوشان به کمپ زنده‌یاد حجازی آمدند و از پشت میله‌ها تمرینات را تماشا می‌کردند.

* لیدر جنجالی که چند روز پیش با گرفتن عکس در کنار قلعه‌نویی سروصدای زیادی را به پا کرده بود امروز به محل تمرین آبی‌پوشان آمد و در گوشه‌ای نظاره‌گر تمرینات شد.

* حنیف عمران‌زاده مدافع استقلال در بخشی از تمرین خطاب به یکی از دوستانش گفت: هنگامی که از هرمزگان برمی‌گشتیم در کنار خلبان نشسته بودم که پس از برگشتن به صندلی‌ام متوجه شدم که موبایلم به سرقت رفته است.

* تمرین تیم استقلال به 3 گروه و 3 بخش اختصاص داشت. در بخش اول بازیکنان به تنیس فوتبال پرداخته و کار تاکتیکی انجام دادند و در بخش دیگر تمرین چارچوب‌شناسی برای بازیکنان در نظر گرفته شد. بخش پایانی نیز به ضربات ایستگاهی اختصاص داشت.

* در اواخر تمرین تیم استقلال فرهاد مجیدی به سمت پورحیدری و بیانی رفت و از آنها رخصت گرفت. وی هنگامی که قصد خروج از زمین را داشت با استقبال گسترده تماشاگران روبرو شد.

* منصور پورحیدری، بیانی، ماجدی و دین‌محمدی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند.


تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپای البرز خواهد رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها