کد خبر: ۱۰۳۲۴۰
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۰۹ دی ۱۳۹۱
جریان‌های سیاسی به خاطر اینکه می‌دانند در انتخابات آینده هر فردی را که احمدی‌نژاد معرفی کند رای می‌آورد به تخریب وی می‌پردازند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، وحید یامین پور در دیدار با جوانان در دفتر جبهه پایداری در استان فارس اظهار داشت: دامنه گفتمانی احمدی نژاد آنقدر وسیع بوده که کل فضای سیاسی ما را در تاثیر خود قرار داده است.

این مدرس دانشگاه افزود: احمدی نژاد در تمام حوزه‌ها و مقولات مختلف با گفتمانی صحیح نفوذ کرده است.

وی گفت: در انتخابات سال آینده هر کسی بخواهد موفق شود باید نسبت به رئیس جمهور برتر باشد زیرا مردم او را با گفتمان احمدی نژاد مقایسه می‌کنند.

یامین پور اضافه کرد: احمدی نژاد فرهنگ سیاسی کشور را به طور کامل تغییر داده و هر شخصی بخواهد وارد انتخابات شود کاری دشوار پیش رو دارد.

وی تصریح کرد: فرهنگ‌هایی مانند ساده‌زیستی، مبارزه با اشراف‌گرایی، مستضعف‌نوازی و غیره حاصل فرهنگ‌سازی احمدی نژاد است.

این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: احمدی نژاد تمام شعارها را داده است و دیگر کسی نمی‌تواند با شعارهای گذشته وارد انتخابات شود.

وی بیان کرد: تمام شعارهای انقلابی ما در جیب احمدی نژاد است و او گفتمان قدرتمند و وسیع را در جامعه شکل داده است.

یامین پور با انتقاد از کسانی که به دنبال تخریب رئیس جمهور هستند افزود: اگر در مواردی نیز شاهد اشتباهی از احمدی نژاد بودیم باید مقصران و عواملی که زمینه این اشتباه را ایجاد کردند شناسایی کنیم.

این استاد دانشگاه گفت: جریان‌های سیاسی به خاطر اینکه می‌دانند در انتخابات آینده هر فردی را که احمدی‌نژاد معرفی کند رای می‌آورد به تخریب وی می‌پردازند.

یامین پور با اشاره به اینکه به دلیل درک و بصیرت بالای مردم دیگر کسی جرات نمی‌کند به جایگاه ولایت فقیه حرمت‌شکنی کند تصریح کرد: بی‌شک تمام کسانی که به دنبال انتخابات ریاست جمهوری هستند با شعار دفاع از ولایت می‌آیند اما مردم بهترین ناظر رفتار آنها هستند.

وی در پایان گفت: کسانی که به دنبال عبور از احمدی نژاد هستند باید یک اسم قوی‌تر از او را معرفی کرده نه اینکه به تخریب دولت بپردازند و آرامش جامعه را مخدوش کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها