کد خبر: ۱۰۳۲۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۱۷ اسفند ۱۳۸۹
محمدنبي حبيبي: آيت الله مهدوي كني از چهره‌هاي منور روحاني كشور است كه سالها در راه مبارزه با رژيم طاغوت و استقرار نظام الهي جمهوري اسلامي رنج و مرارت كشيد و مرتبه فضل، علم، آگاهي و تقواي ايشان بر هيچ كس پوشيده نيست.
ایرنا: دبير كل حزب موتلفه اسلامي با استقبال از انتخاب آيت الله محمد رضا مهدوي كني به رياست مجلس خبرگان رهبري گفت: با انتخاب وي نقش پر رنگ مجلس خبرگان در مقابله با دسيسه هاي آمريكا و صيانت از نظام جمهوري اسلامي ايران تقويت خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي حزب موتلفه اسلامي 'محمدنبي حبيبي' كه روز سه شنبه در پايان نشست دبيران اين حزب سخن مي‌گفت تاكيد كرد: راي قاطع به حضرت آيت الله مهدوي كني به عنوان رئيس مجلس خبرگان نشان داد مجلس خبرگان همچنان به عنوان صندوق ذخيره معنوي ملت ايران براي تصميم سازي و تصميم‌گيريهاي بزرگ در روزهاي مهم باقي خواهد ماند.

وي افزود: آيت الله مهدوي كني از چهره‌هاي منور روحاني كشور است كه سالها در راه مبارزه با رژيم طاغوت و استقرار نظام الهي جمهوري اسلامي رنج و مرارت كشيد و مرتبه فضل، علم، آگاهي و تقواي ايشان بر هيچ كس پوشيده نيست.

حبيبي ادامه داد: مجلس خبرگان تاكنون نيز اثرگذاري مفيد و مثبت خود را به شايسته‌ترين وجهي داشته است.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود در مورد آخرين تحولات منطقه و جهان گفت: اين روزها سالگرد بزرگداشت سيد جمال الدين اسدآبادي بنيانگذار نهضت‌هاي رهايي بخش در يكصد سال اخير است.

وي افزود: سيد جمال معتقد بود كه ملت‌ها در كشورهاي اسلامي گرفتار دو ديو استبداد داخلي و استعمار خارجي هستند و بايد از دام اين دو ديو رها شوند تا طعم آزادي و حكومت ديني و انسجام اسلامي را بچشند.

حبيبي تصريح كرد: بيش از يك ماه است زلزله سياسي در شمال آفريقا و خاورميانه دولت‌هاي ديكتاتور منطقه را به لرزه در آورده است.

وي ادامه داد: در مصر و تونس ديكتاتورها سقوط كرده‌اند، انشاءالله در يمن، اردن، بحرين ، مراكش و... هم ساقط خواهند شد. به عقيده ما انقلابيون پس از سرنگوني استبداد داخلي بايد پنجه در پنجه سلطه استعمار خارجي بيندازند و اين يك مبارزه با استقامت و پايداري طولاني را مي‌طلبد.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي خاطرنشان كرد: روند مبارزات در اكثر كشورها شكل سياسي دارد اما در ليبي شكل نظامي دارد. متأسفانه ديكتاتور ليبي پس از زمين، از هوا و دريا به جنگ مردم آمده است. او بايد در برابر افكار عمومي جهان در باره اين همه خونريزي پاسخ‌گو باشد. بدون شك اين تهاجم خونين عليه مردم مظلوم ليبي بدون كمك و پشتيباني آمريكا، فرانسه، ايتاليا و انگليس ممكن نيست.

وي افزود: ما امروز شاهد تحقق آرزوي ديرينه سيد جمال الدين اسد آبادي در خصوص اتحاد و انسجام ملتهاي مسلمان هستيم.

حبيبي گفت: با توجه به وضع منطقه روند تحكيم اتحاد و همبستگي ملت ايران بايد تقويت شود. ان‌شاءالله با تدابيري كه انديشيده شده است سال آينده سال تعميق همبستگي ملي در ميان ملت ايران و زدودن كدورتها و پركردن شكاف‌ها ميان مردم باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها