کد خبر: ۱۰۳۱۸
زمان انتشار: ۱۸:۱۹     ۱۷ اسفند ۱۳۸۹
در حالي که منابع آگاه در ليبي تاکيد دارند تنها يک دهم از خاک اين کشور در دست قذافي باقي مانده است. گزارش ها از طرابلس حاکي از آن است که پنج پسر ارشد معمر قذافي که همچنان در کنار پدرشان در منطقه باب العزيزيه پايتخت حضور دارند اخيرا يگانهايي نظامي براي دفاع از اين رژيم 42 ساله تشکيل داده اند.
يک شبکه خبري اخيرا در گزارشي اعلام کرد: پسران معمر قذافي ديکتاتور ليبي در روزهاي اخير پس از آغاز قيام مردمي يگانهايي را تشکيل داده که نظاميان ليبي با تهديد و ارعاب مجبور به کشتار مردم مي شوند.

به گزارش مهر به نقل از شبکه خبري الجزيره، در حالي که منابع آگاه در ليبي تاکيد دارند تنها يک دهم از خاک اين کشور در دست قذافي باقي مانده است. گزارش ها از طرابلس حاکي از آن است که پنج پسر ارشد معمر قذافي که همچنان در کنار پدرشان در منطقه باب العزيزيه پايتخت حضور دارند اخيرا يگانهايي نظامي براي دفاع از اين رژيم 42 ساله تشکيل داده اند.

بر اين اساس ، گفته مي شود هر کدام از پسران قذافي تعدادي از مقامات ارشد نظامي را وارد کادر اين يگانها کرده اند تا عليه مردم انقلابي فعاليت کنند.

در اين ميان گفته مي شود که نقش سيف الاسلام در سرکوب و قتل عام مردم ليبي بيشتر و چشمگيرتر از ديگر برادرانش بوده است. اين در حالي است نظاميان ليبي در فعاليت عليه مردم اراده اي از خود ندارند و در صورت سرپيچي از دستورات به فرمان قذافي اعدام مي شوند.

بر اين اساس، اخيرا از طرابلس گزارش شد که اجساد بيش از 20 نفر از نظاميان ليبي در منطقه اي کشف شده است که همگي با شليک گلوله اعدام شده بودند.

البته «سيف العرب» از ديگر پسران قذافي در روزهاي نخست آغاز قيام مردمي در ليبي به جبهه انقلابيون پيوسته است. اين در حالي است که انقلابيون ليبي هم اکنون کنترل مناطق نفت خيز شرقي، مناطق جنوبي و اطراف طرابلس را در اختيار دارند و تنها برخي از شهرها همچون طرابلس، سبها و سرت در کنترل قذافي قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها