کد خبر: ۱۰۳۱۱۸
زمان انتشار: ۱۵:۵۲     ۰۷ دی ۱۳۹۱
لیگ برتر - اتفاقات نیمکت تیم فوتبال مس کرمان یکی از سوژه‌های برنامه نود بود.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ عادل فردوسی‌پور در برنامه نود با ابراهیم قاسمپور سرمربی سابق مس صحبت كرد. قاسمپور در مورد جدایی‌اش از مس كرمان گفت: «اینجا خیلی چیزها جای خودش نیست و هدایت شده است. كسی كه تیم شانزدهم را نهم جدول كرده و امسال هم در لیگ تیم هفتم است، نتیجه بدی نگرفته. اوایل فصل هم این شعارها بود و یك عده آدم را اجیر كرده‌اند. من می‌توانم شماره آقای داوری را به شما بدهم تا در مورد متمم‌ها از او سوال بپرسید. ما در مورد متمم‌ها توافقاتی داشتیم. این باشگاه این‌قدر تغییرات داشت كه آخرش متمم‌های قرارداد من اجرا نشود. خیلی از این متمم‌ها اصلا دست نیافتنی است ولی چند متمم بود كه شهبازی زیر بار آن‌ها نرفت. من 350 میلیون قراردادم بود. قرار بود متمم‌های قراردادم هم باشند. قرار نبود بند و تبصره داشته باشد ولی این جابجایی‌هایی كه در باشگاه انجام شد، هیچ چیز را سر جایش نگذاشت.»
قاسمپور در مورد متمم‌های قراردادش هم گفت: «برای برنامه‌ریزی لیگ، برنامه‌ریزی جام حذفی، قهرمانی لیگ و جام حذفی، كسب سهمیه آسیا و ... تصمیم‌گیری شده بود. من نمی‌دانم كجای دنیا بعد از گذشت 6 ماه از فصل، هنوز وضعیت قرارداد مربی‌اش مشخص نشده است.»
او كه صبح روز بازی تیمش با سپاهان از كار بركنار شد در مورد این بركناری هم گفت: «من هیچ وقت نگفتم سر بازی نمی‌آیم. دستیارم این حرف را زد. من به سرپرست تیم هم گفتم كه باید تكلیفم در تیم مشخص شود ولی مدیریت باشگاه با من بازی می‌كرد. خیلی از مربیان دیگر هم هستند كه به كنفرانس قبل از بازی نرفته‌اند.» او در پاسخ به این سوال كه چرا شب قبل از بازی با سپاهان در هتل نخوابیده هم گفت: «من هیچ شبی در هتل نمی خوابیدم. اصلا ما جلسه آنالیزی نداشتیم. من صبح روز بازی رفتم به نخعی گفتم می‌خواهم بروم روی نیمکت بنشینم. سرپرست تیم هم یك نامه‌ای نوشت كه نیایم. من هم برای اینكه جو تیم به هم نریزد نرفتم روی نیمكت. سوال من از كفاشیان كه رئیس بهترین فدراسیون فوتبال آسیاست، این است كه مربی دروازه‌بان‌های ما با كارت مربیگری‌اش نمی‌توانست روی نیمكت مس بنشیند اما یك مربی دیگر خارج از مجموعه تیم می‌توانست؟»
شهبازی مدیرعامل باشگاه مس كرمان هم در جواب صحبت‌های قاسمپور گفت: «آقای كاشانی به عنوان نماینده آقای قاسمپور حرف‌هایش را زده. درست یا غلط، هرچه گفته همان بوده. ما ساعت 9 جلسه آنالیز داشتیم كه آقای قاسمپور نرفتند. شما اگر جای من باشی و ببینی سرمربی تیم نمی‌آید، چه كار می‌كنی؟ من باید تیم را می‌دادم دست مربی گلرها؟ به سازمان لیگ گفتیم و خواهشم كردیم كه مهدی محمدی در این بازی روی نیمكت بنشیند. الان هم دیگر صلاح نیست آقای قاسمپور روی نیمكت تیم ما بنشیند.»
شهبازی در مورد گزینه بعدی سرمربیگری مس كرمان هم گفت: «الان در حال بررسی چند گزینه هستیم كه لوكا بوناچیچ یكی از آن‌هاست. البته هیچ مذاكره‌ای با لوكا نداشتیم. من برای این فوتبال متاسفم كه روباه در جنگل شیر می‌شود. مردم خیلی در حق این تیم لطف كردند. این كاری كه آقای قاسمپور كردند، جواب من و مردم نبود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها