کد خبر: ۱۰۲۸۹۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۲     ۰۶ دی ۱۳۹۱

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان گفت: به بی‌تجربگی بازیکنان خودمان باختیم.
اکبر میثاقیان در نشست خبری پس از دیدار استقلال و آلومینیوم هرمزگان افزود: در نیمه نخست بازیکنانم دچار استرس و ترس از نام بازیکنان حریف شده بودند اما در نیمه دوم با تدابیر اتخاذ شده به خودمان آمدیم.
وی با بیان اینکه در 10 دقیقه نخست نیمه دوم آلومینیوم سوار بر بازی بود اظهار کرد: بی‌تجربگی کاپیتان جوان تیم‌مان باعث شد داور مسابقه وی را از زمین اخراج کند که این موضوع مانند آب سردی بر تیم ما پاشیده و دیگر نتوانستیم بازی واقعی خود را انجام دهیم.
سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان اضافه کرد: فغانی یکی از بهترین داوران ایران است و در بازی امروز عملکرد بی‌نقصی از خود به جای گذاشت اما در صحنه اخراج بازیکن آلومینیوم کمی سخت‌گیرانه وارد عمل شد اما در این خصوص اعتراضی ندارم.
میثاقیان درخصوص آینده تیم آلومینیوم خاطرنشان کرد: به طور قطع اگر در هفته‌های آینده عملکردی همچون بازی با استقلال نشان دهیم در لیگ برتر باقی خواهیم ماند.
وی همچنین درباره عملکرد میلاد میداودی بیان کرد: میداودی در بازی امروز تمامی خواسته‌های من را در زمین به اجرا درآورد و در تمامی حملات ما نقش پررنگی دارد اما مجتبی زارعی هنوز نیاز به هماهنگی بیشتری با سایر بازیکنان دارد.
وی در پایان گفت: امیدوارم در بازی هفته آینده مقابل داماش شکست امروز مقابل استقلال را جبران کرده و با گرفتن امتیاز مقابل این تیم جواب محبت‌های هواداران را بدهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها