کد خبر: ۱۰۲۷۳۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۰۶ دی ۱۳۹۱
لیگ برتر - کاپیتان تیم قوتبال پرسپولیس می گوید در بازی مقابل نفت چند صحنه داوری مشکوک بوده است.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ مهدی مهدوی کیا کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی خانگی تیمش برابر نفت آبادان گفت: «شروع خوبی برای نیم فصل دوم بود. ما در دیدار قبلی خود 6 گل را به ثمر رساندیم که همین مسئله تاثیر منفی روی بازیکنان ما گذاشت و پس از دو گلی که در این بازی به ثمر رساندیم بازیکنان ما تا حدودی اشباع شدند.»
او ادامه داد: «من هیچ وقت در مورد داوری صحبت نمی کنم اما در این بازی چند صحنه مشکوک دیده شد.»
کیا در پایان در مورد نیمکت نشینی اش در هفته های اخیر گفت: «هفته قبل که مریض بودم و نتوانستم به میدان بروم. به هر حال این منطقی است که نباید به ترکیب تیم برنده دست زد و به همین خاطر این بازی را هم روی نیمکت نشستم.»
حسین کعبی بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان هم پس از پایان بازی گفت: «من به این بازی آمدم تا جواب خیلی ها را بدهم. جواب آنهایی را که می گفتند فوتبال حسین کعبی دیگر تمام شده و خوشحالم که این کار را کردم و موفق شدم بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارم.»
او ادامه داد: «پرسپولیسی ها در این بازی ضعیف نبودند، این ما بودیم که فوق العاده کار کردیم. بازی کردن در ورزشگاه آزادی همیشه حساس است. من همیشه برای هواداران پرسپولیس احترام خاصی قائلم و آنها هم در این بازی به من احترام گذاشتند.»
او در پایان در مورد شایعه اختلافش با علی دایی گفت: «هیچ اختلافی بین من و آقای دایی وجود ندارد. مدیدیریت قبلی باشگاه راه آهن دو فقره چک بی محل به من داد و مشکل اصلی من با این مسئله است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها