کد خبر: ۱۰۲۷۱۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۰۶ دی ۱۳۹۱
افرادی مثل مایلی کهن که از دعوت نشدن من صحبت کرده بودند به من لطف داشتند. به هر حال تصمیم کادر فنی بود و هیچ .
[-] اندازه متن [+]

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، هادی عقیلی  با حضوردر وزرشگاه آزادی در جمع خبرنگاران، گفت: دلم برای فوتبال ایران تنگ شده وامروز آمده ام که دیدار تیم های پرسپولیس و صنعت نفت راازنزدیک مشاهده کنم.

 

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص تعطیلی لیگ فوتبال قطر، گفت:«در حال حاضر جام خلیج فارس برگزار می شود و به همین دلیل لیگ قطر تعطیل است و توانستم به ایران سفر کنم.»

 

مدافع تیم فوتبال القطر درباره جو حاکم بر فوتبال قطر برای صعود به جام جهانی گفت: « آن‌ها در حال حاضر خیلی امیدوارند. شانس دارند که هم به طور مستقیم به جام جهانی بروند و هم به عنوان تیم سوم به مرحله پلی‌آف صعود کنند. مطمئن باشید آن‌ها برای سوم شدن می‌جنگند و برای این هدف هر کاری از دست‌شان بربیاید انجام می‌دهند. ایران هم شانس کمی برای صعود به جام جهانی ندارد. ما باید بازی به بازی جلو برویم. باید به فکر این باشیم که حتما قطر را در زمینش ببریم. امیدوارم تیم ملی در این بازی پیروز شود.»

 

وی درخصوص عدم دعوت شدنش به تیم ملی، اظهارداشت:« در این رابطه صحبتی ندارم و نظر کی روش این است که من در لیست نباشم و نمی توانم خود را به تیم ملی تحمیل کنم.»

 

وی درمورد شانس صعود تیم ملی به جام جهانی، تصریح کرد: « قطری ها با توجه به شرایطی که درجدول پیش آمد بسیار امیدوار به صعود شده اند و می خواهند با حضور در جایگاه سوم امید های خود را زنده نگه دارند. اگر می خواهیم صعود کنیم باید قطر را شکست دهیم در غیر این صورت دچار مشکل می شویم.»

 

عقیلی در پاسخ به این سئوال که آیا شایعه تبانی کی روش با قطری ها در این کشور هم انعکاس داشته، خاطرنشان کرد: « سئوال پرسیدن در خصوص این مسایل شان خبرنگار را زیر سئوال می برد. مگر ما کره را شکست دادیم آنها با ما تبانی کرده بودند که چنین مسایلی را مطرح می کنیم.»

 

هادی عقیلی درباره پیشنهاد سپاهان به خودش گفت: « دوست داشتم نیم فصل اول به لیگ ایران بازگردم و از سپاهان هم پیشنهاد داشتم اما متاسفانه نشد. ان‌شاءالله سال بعد حتما برمی‌گردم. از بازی در لیگ قطر راضی‌ام و اگر زمان به عقب برمی‌گشت باز هم بازی در این لیگ را انتخاب می‌کردم. به هر حال دوست داشتم یک سال خارج از ایران بازی کنم و بازی در کشورهای دیگر را تجربه کنم. مطمئنا هر بازیکنی دوست دارد به اروپا برود اما شرایط من این طور شد که به قطر بروم.»

 

وی درپاسخ به این سئوال که آیا دوست دارد به پرسپولیس بپیوندد، اظهار داشت: « هر چیزی احتمال دارد و نمی توانم از حالا اظهار نظر کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها