کد خبر: ۱۰۲۶۳۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۳     ۰۵ دی ۱۳۹۱
پس از سخنان تلويزيوني اخير رييس جمهور در مورد مسائل روز كشور خصوصا در مورد طرح هدفمندي يارانه ها راديوفردا در ادعايي كه بار ها از سوي برخي داخلي ها و ظاهرا خودي ها هم تكرار شده بود ، مدعي شد اين طرح مسلما شكست خورده است .
به گزارش 598 به نقل از راديوديروز مانند هميشه سخنان رييس جمهور در تلويزيون با واكنش هاي داخلي و خارجي گسترده اي روبرو شد .

دکتر محمود احمدی نژاد

بر همين اساس پس از سخنان دكتر محمود احمدي نژاد در مورد مسائل مهم اقتصادي اخير كشور ، خصوصا در مورد طرح هدفمندي يارانه ها و نيز مشكلاتي كه در بازار ارز رخ داده ، راديوفردا با اين ادعا به استقبال سخنان رييس جمهور رفت كه " طرح هدفمندي يارانه ها شكست خورده است . "
اما نكته ي جالب اين ادعاي راديوفردا اين است كه همزمان در داخل كشور هم برخي به ظاهر خودي ها هم بر همين عقيده استوارند و دائما روي همين موضوع جوسازي مي كنند كه اين طرح ريشه ي مشكلات اقتصادي كشور است .
اين در حاليست كه بار ها مقام معظم رهبري از اين طرح و لزوم اجراي آن تمجيد كرده اند و اگر انتقادي به نحوه ي اجراي اين طرح است نبايد به كليت آن طرح تعميم داده شود تا موجب دلسردي و نااميدي مردم شود .
حال جاي تعجب است كه در اين مورد هم برخي به ظاهر خودي ها باز هم مردود شده اند و دقيقا همان حرف هايي را از تريبون هتاي مهمي همچون مجلس يا برخي مطبوعات مي زنند كه به فاصله اي اندك از سوي رسانه هاي وابسته به دشمنان آشكار كشورمان و رسانه هاي وابسته به آنان همچون راديوفردا بار ها تكرار مي گردد .
خصوصا در شرايطي كه كشور نياز به آرامش و وحدت رويه ي همه ي سياسيون را دارد .
لذا هر گونه اب به اسياب دشمن ريختن در شرايط كنوني مصداق عيني بي بصيرتي و حتي در درجات و مراحل حساسي " خيانت " به انقلاب است .
در واقع بايد پرسيد كه راديوفردا ادعاهاي برخي خودي ها را تكرار مي كند يا بالعكس ؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها