کد خبر: ۱۰۲۵۹۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۸     ۰۵ دی ۱۳۹۱
دیگر نمی دانم باید چه کار کنم. ما در این مدت خیلی تمرین کردیم تا مشکلات خط دفاعی برطرف شود اما نمی شود.
عبدالله ویسی
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست سنگین تیمش برابر صبای قم گفت: صبا در این دیدار مستحق پیروزی بود و ما باید بیشتر از چهار گل هم می خوردیم.
 به گزارش گل به نقل از مهر، عبدالله ویسی که عصر امروز سه شنبه و پس از شکست 4 بر یک تیمش برابر صبای قم در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: بازی زیبایی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم که صبا مستحق رسیدن به این پیروزی بود و ما باید گل های بیشتری را هم می خوردیم.
 وی ادامه داد: ما در این بازی به مدیریت و رهبری سهراب بختیاری زاده باختیم که نزدیک به 37 سال سن دارد و آنقدر خوب بازی کرد که ادم احساس می کند می خواهد به تیم ملی برسد. بختیاری زاده امروز یک کاپیتان تمام عیار برای تیمش بود و بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت.

 سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران خاطرنشان کرد: متاسفانه پیکان در مقاطع مختلف هر تیمی که دچار بحران بوده را از بحران خارج کرده است. ما شش گل از پرسپولیس خوردیم و چهار گل از فولاد خوردیم و امروز هم چهار گل از صبا خوردیم. امیدوارم یکی هم پیدا شود و ما را از بحران خارج کند.


عبدالله ویسی با بیان اینکه هر کاری می کند نمی تواند مشکلات خط دفاعی تیمش را برطرف کند گفت: دیگر نمی دانم باید چه کار کنم. ما در این مدت خیلی تمرین کردیم تا مشکلات خط دفاعی برطرف شود اما نمی شود. ابتدای فصل از بازیکنان جوان استفاده کردیم اما جواب نداد و دوباره مجبور شدیم از باتجربه ها استفاده کنیم. باید از فردا دوره جدیدی را شروع کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها