کد خبر: ۱۰۲۵۸۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۲     ۰۵ دی ۱۳۹۱
اعتقاد دارم توپ ما از خط دروازه ذوب آهن گذشته بود و اگر آن توپ گل شده باشد، واقعا برای داوری متاسفم. قشنگ مشخص بود که کمک اول از صحنه عقب بود
محمود یاوری
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - بازهم محمودخان یاوری در اصفهان...او که طبق معمول مورد لطف همشهریانش قرار گرفت در کنفرانس مطبوعانی برای آنها خط و نشان کشید.
 به گزارش گل به نقل از ایسنا محمود یاوری در نشست خبری پس از بازی تیم‌های ذوب آهن اصفهان و فجر سپاسی شیراز اظهار کرد: این برد شیرین ذوب آهن را به بازیکنان و هواداران پاک ذوب آهن تبریک می‌گویم که ناکامی‌های گذشته را با این برد جبران کردند اما برای 7 – 8 نفر از تماشاگران روی سکو متاسفم که بر علیه من شعار می‌دادند و می‌گفتند "یاوری بگذار و برو". باید بگویم که این‌ها بدانند یاوری یک شبه محمود یاوری نشده است که با این شعارها از میدان به در شود. من برای فوتبال اصفهان متاسفم که چنین افرادی را روی سکوهای ورزشگاه‌هایش دارد.

 وی افزود: ما امروز خیلی راحت می‌توانستیم بهتر بازی کنیم و موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی ایجاد کنیم. هرچند که تمام کننده خوبی نبودیم و روی اشتباه فردی گل خوردیم.

 سرمربی فجر سپاسی درخصوص داوری گفت: اعتقاد دارم توپ ما از خط دروازه ذوب آهن گذشته بود و اگر آن توپ گل شده باشد، واقعا برای داوری متاسفم. قشنگ مشخص بود که کمک اول از صحنه عقب بود و توپ درون دروازه فرود آمد. هرچند که داور وسط یکی از بهترین قضاوت‌های خودش را انجام داد اما کمک داور به اعتقاد من اشتباه بدی کرد. باید به حال داوری تاسف خورد که این اشتباه‌ها را به راحتی مرتکب می‌شود.

یاوری تصریح کرد: من ذوب آهن را از سال 1351 می‌شناسم و می‌دانم که چقدر تیم باریشه‌ای است. ذوب آهن و سپاهان فوتبال ایران را از حالت دو قطبی درآوردند و همان گونه که من از برد ذوب آهن خوشحال می‌شوم، از برد سپاهان نیز خوشحال خواهم شد.


 وی ادامه داد: ما که دیروز به اصفهان آمدیم برایمان جای تعجب داشت که چرا به ما زمین ندادند. هرچند که ما تمرین خود را انجام دادیم و من بعد از 35 سال برای اولین بار دیدم که به ما زمین ندادند. ما در شیراز میزبان خوبی بودیم هرچند که کیفیت زمین فولادشهر خوب بود اما به هر حال اتفاقی است که افتاده و کاری هم نمی‌شود کرد. ما زمین اصلی را نمی‌خواستیم که به ما زمین ندادند.

 سرمربی فجر سپاسی خاطرنشان کرد: بی‌اخلاقی در تیم ما جایی ندارد و هر گونه بی‌اخلاقی اگر رخ دهد من با آن برخورد خواهم کرد. به هر حال برخی بازیکنان جوان هستند و اشتباهاتی را انجام می‌دهند.

 وی درخصوص شرایط کلی تیم فجر سپاسی یادآور شد: در کل ماهیت تیم فجر این است که همیشه بازیکن‌ساز است. ما بازیکن‌سرباز زیاد جذب می‌کنیم و پرورش می‌دهیم و رویشان کار می‌کنیم. رضا حقیقی در تیم فجر پرورش یافت و به پرسپولیس رفت و حتی به تیم ملی راه یافت و مهدی رجب‌زاده نیز که در ذوب آهن بازی می‌کند نیز در فجر سپاسی پرورش یافته است. به هر حال بودجه تیم فجر محدود است و حتی 600 میلیون هم به ما خیلی کمک می‌کند. من پیش‌بینی می‌کنم در پایان فصل جزو 6 تیم دوم جدول قرار بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها