کد خبر: ۱۰۲۵۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۰۵ دی ۱۳۹۱
لیگ برتر - سرمربی مس کرمان می گوید که تا آخر پای کار ایستاده است و تا زمانی که اخراجش نکنند از مس جدا نخواهد شد.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ابراهیم قاسمپور به شدت ناراحت است؛ناراحت از تصمیماتی که در باشگاه مس گرفته می شود.در حالی که نارنجی پوشان امروز باید به مصاف سپاهان اصفهان بروند خبر کنار گذاشتن ابراهیم قاسمپور از این تیم شوک بزرگی را وارد کرده است.خبری که خود ابو هم آن را تایید می کند و در موردش می گوید:«من چه حرفی می توانم بزنم؟آقایان به تعهداتشان عمل نکرده اند.حالا هم که رفته اند و با یک مربی دیگر مذاکره کرده اند.»ماجرای پیش آمده برای قاسمپور شباهت زیادی به کنار گذاشتن مانوئل ژوزه در پرسپولیس دارد.مسی ها هم دقیقا همان رفتاری را با سرمربی شان انجام می دهند که پرسپولیسی ها با مانوئل ژوژه کردند.
ابو در پاسخ به این سوال که آیا امروز روی نیمکت می نشیند یا نه این واکنش رانشان داد:«قرار همین بود اما از تصمیمی که گرفته بودم منصرف شدم.به همین دلیل صبح امروز به هتل رفتم تا در کنار تیم باشم اما به من اعلام کردند که اخراج شده ام! شهبازی گفته بود کاری می کنم که قاسمپور مس را رها کند و برود.اما به شما هم می گویم تا این مسئله را به صورت کتبی به من اعلام نکنند کاری انجام نمی دهم.منتظر هستم تا نامه اخراجم بیاید،ولی اگر این طور نشود شک نکنید که امروز روی نیمکت خواهم نشست.»
قاسمپور که خیلی عصبانی است یک بار دیگر از کسانی که در راس باشگاه مس قرار دارند انتقاد می کند و می گوید:«‌آدم‌های کوچکی به فوتبال آمده‌اند و می‌خواهند خودشان را با یک سری رفتار خاص بزرگ کنند. مسئولان باشگاه سه ماه است من را سر کار گذاشته‌اند و با ما بازی می‌کنند.هیچ مربی در لیگ برتر نیست که بعد از 6 ماه برگه قرارداد داخلی و حتی قرارداد چهار برگ فدراسیونش را ندیده باشد. این اتفاق فقط در تیم‌هایی مانند مس کرمان رخ می‌دهد.»
قاسمپور در پایان گفت که تا آخر به وظیفه اش عمل می کند و جایی نخواهد رفت:« آقایان باید بدانند من پای کار هستم و حتی دیروز آخرین تمرین پیش از بازی را برای بازی با سپاهان انجام دادم. در این مدت حتی از مرخصی‌هایم زدم تا در کنار تیم باشم در حالی که سه روز مرخصی در ماه حق یک مربی است.در باشگاه مس تصمیمات غیر منتظره‌‎ای گرفته‌ می‌شود. آنها به بهانه گران شدن دلار پول قرارداد مربی بدنساز خارجی تیم را نمی‌دهند. کجای دنیا این اتفاقات رخ می‌دهد؟ باشگاه نمی‌تواند به تعهداتش عمل نکند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها