کد خبر: ۱۰۲۴۷۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۰۵ دی ۱۳۹۱
چهاردهمين هفته از ليگ برتر فوتسال امروز (دوشنبه) با برگزاري سه بازي پايان يافت.

در ادامه بازي‌هاي هفته‌ چهاردهم ليگ برتر فوتسال امروز به صورت همزمان ساعت 15 سه ديدار برگزار شد که طي آنها صباي قم، گيتي‌پسند اصفهان، ميثاق تهران به پيروزي رسيدند.

در يکي از ديدارهاي حساس امروز ، ميثاق تهران در سالن شهرداري منطقه 11 تهران ميزبان شهيد منصوري قرچک بود و موفق شد در پايان با نتيجه‌ هفت بر چهار تيم پر مهره قرچکي را از پيش‌رو بردارد.

شاگردان خوراکچي که در هفته‌هاي اخير در کسب نتيجه‌ ناکام بودند با پيروزي برابر منصوري شگفتي خلق کردند. البته اين پيروزي در جايگاه ميثاق تاثيري نداشت و اين تيم با 13 امتياز همچنان در رده دهم باقي ماند.

منصوري نيز به جايگاه ششم جدول سقوط کرد و فاصله امتيازي‌اش با صدر جدول را به عدد 10 افزايش يابد.

امروز همچنين صباي قم که به تازگي محسن حسن زاده را روي نيمکتش مي‌بيند با نتيجه‌ شش بر دو شهرداري تبريز را از پيش‌رو برداشت تا با کسب 32 امتياز صدر جدول را همچنان در اختيار داشته باشد.

گيتي‌پسند اصفهان نيز امروز موفق شد با نتيجه 2 بر يک راه ساري را از پيش رو بردارد. اصفهاني‌ها هرچند در اين بازي سه امتياز را کسب کردند اما اختلاف يک امتيازي‌شان با صدر جدول همچنان باقي ماند.

نتايج کامل بازي‌هاي هفته چهاردهم ليگ برتر فوتسال:

گيتي‌پسند اصفهان 2 – راه ساري يک

صباي قم 5 – شهرداري تبريز يک

ميثاق تهران 7 – شهيد منصوري قرچک 4

شرکت ملي حفاري اهواز 6 – گاز خوزستان 2

شهرداري ساوه 6 – فرش‌آراي مشهد 5

دبيري تبريز 3 – هلال احمر تبريز يک

در جدول رده‌بندي رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال تيم‌هاي صباي قم، گيتي‌پسند اصفهان، حفاري اهواز، فرش‌آراي مشهد، دبيري تبريز و منصوري قرچک در رده‌هاي اول تا ششم قرار دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها