کد خبر: ۱۰۲۱۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۰۴ دی ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: اگر ما را دو جلسه محروم کردند برخی تیم‌ها باید تا آخر عمر محروم شوند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، امیر عابدینی در حاشیه جلسه اتحادیه فوتبال در مورد جریمه باشگاه داماش، گفت:‌ سومین حکم علیه تیم ما داده شد اگر داماش را دو بازی محروم کردند برخی تیم‌ها باید تا آخر عمر محروم شوند. آقایان به جای مناظره، مقابله می‌کنند، فیلم بازی داماش و استقلال موجود است تنها چند دقیقه هواداران علیه یکدیگر شعار دادند و سپس تیم خود را تشویق کردند.

وی افزود: الفاظ برخی از دوستان بسیار بدتر از شعار هواداران است. در نیم فصل اول 42 میلیون تومان از فدراسیون پول گرفتیم که 60 میلیون تومان آن جریمه شدیم. بهتر است آقایان مشکلات را حل کنند. چک 23 ماه قبل هنوز نقد نشده و بانک خودش آن را برگشت زده است. برای این حرکات استدلالی وجود ندارد فکر نکنید کفاشیان مقصر است. متاسفانه هیچکس وظیفه‌اش را انجام نمی‌دهد و مشکلات را گردن کفاشیان می‌اندازند.

عابدینی در مورد مجمع فدراسیون فوتبال گفت: قالب قانونمندی مجمع فدراسیون فوتبال نظارتی دخالتی نیست، به نظر من فدراسیون فوتبال فرمالیته‌ترین مجمع را دارد، آنها که اساسنامه را نوشتند برای کافه آن را تنظیم می‌کردند. برای کافه هم چنین اساسنامه‌ای نمی‌نویسند. اینکه چه معیارهایی وجود دارد تشخیص داده نمی‌شود. همیشه آرای تعدادی اقلیت بر اکثریت قالب بوده است.

وی افزود: مجمع حق انتخاب نایب‌ رئیس را ندارد و این مسئله در اختیار رئیس است. این نشان می‌دهد اساسنامه ما دارای مشکلات حادی و با آن نمی‌توان مسائل را حل کرد. باید تغییرات کلی و جزئی در آئین‌نامه بوجود آوریم، چرا هیئت استان و مدیرعامل باید یک رای داشته باشد. استان ما که دارای دو تیم لیگ برتری یک رای دارد و استانی که هیچ نماینده‌ای در لیگ برتر ندارد، یک رای دارد. مدیران و بازیکنان باید رای بیشتری داشته باشند، بحث من در مورد کفاشیان نیست چرا که او نیز زورش به کسی نمی‌رسد. و اساسنامه باید تعیین کند مجمع اختیاراتی کامل در حد عزل ونصب باید داشته باشد.

عابدینی در مورد انتخاب رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: من با واپس‌گرایی مخالف هستم اگر قرار است جوانگرایی کنیم نباید 4، 5 از گور بیرون بیاوریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها