کد خبر: ۱۰۲۱۱۴
زمان انتشار: ۲۰:۵۵     ۰۳ دی ۱۳۹۱
آن‌ها بی‌دلیل با ما درگیر شدند و ما هم چاره‌ای جز دفاع نداشتیم. چند مشت زدیم و چند مشت هم خوردیم. اما صادقانه مي‌گويم كه ما بيشتر زديم
dehnavi karimian hajsafi

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- يك نزاع شبانه در خيابان‌هاي رشت كه در آن، يك طرف دعوا را 4 بازيكن تراكتورسازي تشكيل مي‌دادند خبري بود كه خيلي زود در حاشيه بازي داماش- تراكتور در شهر پيچيد. ديروز محسن فروزان گفت در اين دعوا نقش ميانجي‌ را داشته اما قاسم دهنوي انگار به بطن ماجرا خيلي نزديك‌تر بوده. دهنوي به عنوان يكي از نقش اول‌هاي اين بزن‌بزن خياباني، از آنچه شب قبل از بازي رخ داده است مي‌گويد. اين گفتگو را به نقل از زندگي بخوانيد.

قاسم دهنوی که شاید شاخص‌ترین چهره این درگیری بوده و از ناحیه صورت هم آسیب دیده، از ماجرای درگیری شبانه در رشت می‌گوید: «شب پیش از بازی، وقتی در هتل شام خوردیم، برای اینکه غذایمان هضم شود، با تعدادی از هم‌تیمی‌هایم از جمله مهدی کریمیان تصمیم گرفتیم که در محوطه اطراف هتل پیاده‌روی کنیم. بنابراین از هتل بیرون رفتیم و وقتی در حال قدم زدن بودیم، چند اراذل و اوباش که انگار ما را شناختند، فحش‌های رکیک دادند. ابتدا حرفی نزدیم چون نمی‌خواستیم درگیر شویم اما مجبور شدیم از خودمان دفاع کنیم.»


قاسم دهنوي بازيكن تيم ملي است و شايد توقع از او اين باشد كه در اين‌ مواقع رفتار متفاوتي پيش بگيرد. اما او در توضيح كاري كه كرده می‌گوید: «اگر یک نفر به شما حمله کند، چکار می‌کنید؟ از خودتان دفاع نمی‌کنید؟ آن‌ها بی‌دلیل با ما درگیر شدند و ما هم چاره‌ای جز دفاع نداشتیم. فحش‌های بدی دادند که عصبانی شدیم و از کوره در رفتیم. چند مشت زدیم و چند مشت هم خوردیم.»

دهنوی حرف‌هایش درباره این اتفاق را با كمي شوخي و مزاح ادامه مي‌دهد: «اگر بخواهم صادق باشم باید این را بگویم که وقتی درگیری شروع شد، ما بیشتر زدیم. اما در همین حین آرایشگری هم با قیچی آرایشگاه به سمت‌مان آمد و وارد دعوا شد. او صورتم را خط انداخت. فکر کنم شنیده بودند از طرف بازیکنان تیم ملی به عنوان خوشگل‌ترین بازیکن ایران انتخاب شده‌ام، آن‌ها هم حسودی کردند و صورتم را خط انداختند تا زشتم کنند. در ‌‌نهایت تعدادی از مردم جمع شدند و آن‌ها هم پراکنده شدند. البته پلیس آمد و در ‌‌نهایت این قائله ختم شد.»

این بازیکن درباره بازی نکردنش در مقابل داماش گیلان که گفته می‌شود به علت این درگیری بوده، می‌گوید: «روز بازی به خاطر مصدومیت جزیی که از قبل داشتم و به دعوا مربوط نمی‌شد؛ و همینطور زمین چمن ورزشگاه که با آن مشکل داشتم، بازی نکردم! و این مسئله هیچ ربطی به این درگیری نداشت.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها