کد خبر: ۱۰۲۰۳۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۰۳ دی ۱۳۹۱
عماد رضا سال‌های خوبی را در فوتبال ایران سپری کرد. از فولاد به سپاهان رفت و با این تیم اصفهانی چند بار قهرمان ایران شد. دست آخر هم یک فصل را در شاهین بوشهر سپری کرد و در نهایت از فوتبال ایران رخت بربست.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، او اینک به ایران آمده تا مشکلش را با سپاهان و شاهین حل کند و بتواند با دریافت رضایتنامه‌اش به تیم دیگر بپیوندد. می‌گوید، اکنون از تیمی پیشنهاد ندارد ولی اگر تیمی ایرانی او را بخواهد، با کمال میل به ایران باز خواهد گشت.

 

عماد رضادر خصوص حضورش درتیمهای ایرانی گفت: « زمانی که در سپاهان بازی می‌کردم همه تیم‌ها با ما قوی‌تر بازی می‌کردند. ما برای قهرمانی می‌جنگیدیم و تیم‌ها برابر ما انگیزه زیادی داشتند. حتی زمانی هم که در فولاد بودم، از قدرت حریفان تعجب می‌کردم. با همه این تفاسیر باید بگویم که سخت‌ترین و تلخ‌ترین روزی را که در فوتبال ایران تجربه کردم، روزی بود که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی قهرمانی را از ما گرفت.»

 

وی درخصوص علت نرفتن به پرسپولیس اظهار داشت: «آن زمان در تیمی بازی می‌کردم که همیشه قهرمان بود و همه موفقیت‌هایم را در آن کسب کرده بودم. همان وقت پرسپولیس حال و روز خوشی نداشت. اگر فکر می‌کردم که می‌توانم پرسپولیس را یک تنه قهرمان کنم، معقول نبود. به هر حال در اصفهان خوشحال بودم و خانواده‌ام هم در آن شهر راحت بودند. در اصفهان همه چیز برایم خوب بود.»

 

وی گفت: «در حال حاضر از هیچ تیمی پیشنهاد ندارم. به ایران آمدم تا دو مشکلی که با سپاهان و شاهین بوشهر دارم، حل کنم و رضایتنامه‌ام را بگیرم. آن‌گونه هم که گفته شده مشکل مالیاتی ندارم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها