کد خبر: ۱۰۲۰۲۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۰۳ دی ۱۳۹۱
این روزها دنیا به وفق مراد رفیق صمیمی جادوگر نیست چون گل محمدی قلم قرمز روی نام او کشیده و او را به عنوان بازیکن مازاد اعلام کرده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، در فوتبال ایران زیاد نیستند بازیکنانی که رابطه صمیمی با علی کریمی داشته باشند . چرا که علی کریمی خیلی دوست ندارد کسی را به خود نزدیک کند . ولی حساب مهرزاد معدنچی از خیلی ها جدا است و علی کریمی او را از دوستان صمیمی خود می داند و در اکثر اوقات با او گشت و گذار می کند .

 

این روزها دنیا به وفق مراد رفیق صمیمی جادوگر نیست چون گل محمدی قلم قرمز روی نام او کشیده و معدنچی را به عنوان بازیکن مازاد اعلام کرده است بر همین اساس شنیدیم کریمی قصد دارد به خاطر ماندن معدنچی در پرسپولیس با گل محمدی گفتگو کند تا راهی برای ماندن وی پیدا کند.

 

گفتنی است، زمانی که مانوئل، کریمی را از پرسپولیس اخراج کرده بود معدنچی و مهدوی کیا تلاش زیادی انجام دادند تا پیر مرد پرتغالی منصرف شود که سر انجام هم موفق شدند و کریمی به پرسپولیس برگشت. در همین حال گویا پادرمیانی کریمی نتیجه مثبتی داشته است چراکه امروز معدنچی به تیم پرسپولیس بازگشت و از ماندش در این تیم سخن گفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها