کد خبر: ۱۰۱۹۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۰۳ دی ۱۳۹۱
شبکه اول سیما در مراسمی که صبح فردا (دوشنبه چهارم دی‌ ماه) برگزار می‌کند، پروژه‌ی تلویزیونی «نورالدین پسر ایران»‌ را به سبک «دا» کلید می‌زند.

به گزارش 598 به نقل از ایسنا، در این مراسم همچنین از مجموعه مستند «خاطراتی برای تمام فصول» رونمایی و از عوامل و دست‌اندرکاران مجموعه مستند داستانی «آخرین روزهای زمستان» تقدیر می‌شود.

«خاطراتی برای تمام فصول» که قرار است جایگزین مجموعه «آخرین روزهای زمستان» شود به مشکلات و مسائل جانبازان شیمیایی می‌پردازد. این مجموعه مستند را مرتضی ‌رزاق‌کریمی تهیه‌کنندگی و مصطفی رزاق‌کریمی کارگردانی کرده است.

در این مراسم که قرار است در موزه‌ی صلح پارک‌ شهر، برگزار شود، ضمن تقدیر از علی تقی‌پور (تهیه‌کننده برنامه «دا»)، برنامه‌ای به همان سبک درباره کتاب «نورالدین پسر ایران»‌ کلید خواهد خورد. این کتاب، دربردارنده‌ی خاطرات سید نورالدین عافی است که در 16 سالگی به جنگ رفته است. نورالدین عافی نیز در مراسم کلید خوردن این برنامه حضور خواهد داشت.

در بخش دیگری از مراسم فردا، با حضور سردار انصاری، معاون بنیاد شهید، از دست‌اندرکاران مجموعه مستند داستانی «آخرین روزهای زمستان»‌ هم تقدیر به عمل می‌آید.

مدیران شبکه اول سیما، جمعی از نمایندگان مجلس و جانبازان شیمیایی و پزشکانی که آن‌ها را درمان کرده‌اند نیز از حاضران در موزه صلح پارک شهر خواهند بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها