کد خبر: ۱۰۱۷۸
زمان انتشار: ۱۶:۱۷     ۱۵ اسفند ۱۳۸۹
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه امير كبير طي نامه سرگشاده به فرمانده نيروي انتظامي، از عملكرد اين نيرو در روز 10 اسفندماه به شدت انتقاد كرد.
به گزارش خبرگزاري دانشجو، انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه اميركبير طي نامه سرگشاده اي خطاب به فرمانده نيروي انتظامي در خصوص حوادث 10 اسفندماه از عملكرد نيروي انتظامي در اين روز انتقاد كردند كه متن كامل اين نامه به اين شرح است:

 

پس از گذشت بیش از یکسال از پایان سرافکندگی مستکبران همیشه خجل، جریان هایی که مدت هاست در پیشگاه مرگ زانو زده اند، برای اظهار هویت بی اساس خویش و نیز ایجاد فضایی برای فرار از تیغ عدل، در چند هفته گذشته یکبار دیگر ارادت خود را به اربابان آمریکایی و صهیونیستی‌شان نشان دادند تا شاید به ظن خودشان ذخیره قبر و قیامت شان شود!

 

ایشان با طرح حمایت از قیام مردم مصر در روز دوشنبه، 25 بهمن ماه هواداران را به تظاهرات خیابانی دعوت کردند و در اجتماع کوچکشان نظام اسلامی و مبانی آن را مورد اهانت قرار دادند. همچنین روز سه شنبه 10 اسفند را سه شنبه خشم خواندند و با این بی خردی آشکار یکبار دیگر بر طبل مرگ قطعی کوفتند.
 
آنچه که ما را بر نوشتن این نامه گماشت، برخوردهای انتظامی گهگاه افراطی اتفاق افتاده در روزهای مذکور و علی الخصوص روز سه شنبه، 10 اسفند ماه بود یا هنگامی که اثری از رفتارهای فتنه گران موجود نیست شایسته است که بی دلیل فضای شهر را انتظامی کنیم و موجب ایجاد رعب در قلوب ملت عزیزمان شویم؟ همان مردمی که در یک سال گذشته نسبت به آرمان های انقلاب و نظام و امام و رهبری و شهدا ابراز وفاداری كردند.
 
به نظر ما این نوع کج بینی ماموران کم تجربه، اثرات منفی بدنبال خواهد داشت. این یقینا ترفند فتنه گران است که، چون خودشان بدنه مردمی و اجتماعی ندارند، حیله هایی را بکار گیرند تا بدنه مردمی حامی نظام و ولایت را در برابر برخوردهای انتظامی قرار داده تا شاید با ایجاد رعب و ترس در دل عابرین و رهگذران، آنها را به نیروی محترم انتظامی بدبین نمایند، که البته مانند ترفندهای گذشته در این مورد هم کور خوانده اند.
 
پیشنهاد میکنیم برای آنکه برخوردهای انتظامی صرفا در جهت خنثی كردن تحرکات فتنه گران قرار گیرد (همانگونه که در سال 88 نیروی انتظامی کارنامه درخشانی از خود بجای گذاشت) به ماموران انتظامی آموزش های لازم داده شود تا از فضای پیش رویشان درک صحیح تری داشته باشند و تر را بجای خشک نسوزانند. وقتی این درک صحیح حاصل شد، جریان آشوب گران دیگر نمی توانند زمینی را طراحی کنند که در آن، برخوردهای نیروی محترم انتظامی گریبان گیر مردم حامی انقلاب اسلامی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها