کد خبر: ۱۰۱۵۷۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۰۲ دی ۱۳۹۱
سندی بر صحت فایل صوتی مهدی هاشمی:
همسو شدن جریان راست سنتی که این روزها در لباس جریان اصولگرایی با جریان های چند لایه کارگزاران، اصلاحات و نوکیسه گان اقتصادی را در نقد و تخریب دولت دهم در داخل و هجمه های یک پارچه دولت ها و رسانه های جهان در مواجهه با انقلاب اسلامی را می توان بارز ترین نمونه آن دانست. هجمه ها و حمله هایی که اکنون در بین احزاب و جریانات سیاسی کشور تبدیل به امتیازی نزد اتاق فرمان این هجمه ها تبدیل شده است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، با نگاهی کوتاه به تاریخ سی و چند ساله انقلاب اسلامی به خوبی می توان پایان تلخ دولت ها را در کام مردم حس کرد پایان تلخی که معمولا با آغازی با شکوه به وقوع پیوسته بود.

هرچند می توان افزایش انتقادها و تخریب ها را در روزهای پایانی کار دولت ها تا حدی طبیعی و در روند فعالیت های انتخاباتی احزاب و گروه های سیاسی تشنه قدرت دید اما تبدیل شدن حجم وسیعی از نقدها درباره دولت، به حمله های شبانه روزی توسط ده ها روزنامه و صدها سایت و تریبون های سیاسی کشور در روزهای پایانی دولت دهم را تقریبا می توان بی سابقه خواند.

همسو شدن جریان راست سنتی که این روزها در لباس جریان اصولگرایی با جریان های چند لایه کارگزاران، اصلاحات و نوکیسه گان اقتصادی را در نقد و تخریب دولت دهم در داخل و هجمه های یک پارچه دولت ها و رسانه های جهان در مواجهه با انقلاب اسلامی را می توان بارز ترین نمونه آن دانست.


(عکس تزئینی است)

هجمه ها و حمله هایی که اکنون در بین احزاب و جریانات سیاسی کشور تبدیل به امتیازی نزد اتاق فرمان این هجمه ها تبدیل شده است.

در این بین نقش اصلی و محوری جریان کارگزاران در کشور کاملا مشهود بوده و گویی قلم زدن و سیاه نمایی علیه وضعیت موجود سیاسی، اقتصادی و ... به رنگ مسابقه ای برای عزیز شدن نزد اتاق فرمان جریانات سیاسی کشور گرفته است.

به عنوان مثال یکی از نویسندگان پربازدید ترین سایت خبری ایران(البته در الکسا) که اخیرا به مقاله نویسان ثابت سایت آقای هاشمی رفسنجانی تبدیل شده است در سیاهه ای بیش از ده نوع تهمت و دروغ را به دولت و رئیس جمهور نسبت داده است.

با دیدن این سیاهه ها بیشتر می توان به واقعیت و استراتژی مخالفان در مکالمه صوتی مهدی هاشمی با نیک آهنگ کوثر و سخن فرزند متهم آقای هاشمی درباره همراهان داخلی و خارجی جریان مخالف دولت نهم و دهم پی برد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها