کد خبر: ۱۰۱۴۱۹
زمان انتشار: ۱۸:۲۹     ۳۰ آذر ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه بازی را تحت کنترل داشتیم اما به خواسته هایم نرسیدم، گفت: دیرک دروازه 5 یا 6 بار دروازه تیم داماش را نجات داد.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار مهر،  تونی اولیویرا در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال داماش و تراکتورسازی که عصر امروز پنجشنبه برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما اطلاع داشتیم داماش تیم سخت کوشی است و چون قبلا هم با این تیم بازی کرده بودیم نسبت به آن شناخت داشتیم.

وی در همین خصوص افزود: آنها همواره نشان داده اند که در ضد حملات تیمی خطرناک هستند و می‌دانستیم که به راحتی این تیم را شکست دهیم. با این که بازی را تحت کنترل داشتیم اما من به خواسته هایم نرسیدم و متاسفانه در ضربات پنالتی تجربه تلخ حذف توسط این ضربات در گذشته دوباره تکرار شد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتوسازی تاکید کرد: متاسفانه  ما یک پنالتی را از دست دادیم و دیرک دروازه ها نگذاشتند برنده بازی شویم در واقع دیرک دروازه ها 5 یا شش بار دروازه تیم داماش را در جریان بازی نجاد داد در حالی که آنها فقط دو موقعیت خطرناک را بر روی دروازه ما ایجاد کرده بودند.

وی در  پاسخ به این پرسش که آیا با شرایط فعلی تیم تراکتورسازی به عنوان نماینده ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نگران حذف از این رقابت نیستید گفت: تمام مسئولین باشگاه از جمله مدیرعامل تلاش می کنیم تا مشکلات مالی را که وجود دارد حل کنیم مطمئن باشید با اتحاد و همدلی که بین بازیکنان و عوامل باشگاه ایجاد شده از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا پیروز و سربلند بیرون خواهیم آمد.

وی در خصوص دلیل تغییر مترجم خود گفت: مترجم من به زبان اسپانیایی با من صحبت می کرد که این موضوع باعث شده بود مشکلاتی بوجود آید. دعا می کنم که او در باشگاه تراکتورسازی بماند. در حال حاضر  با اینکه بازیکن نداریم اما مترجم زیاد داریم!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها