کد خبر: ۱۰۱۳۳۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۳۰ آذر ۱۳۹۱
دایی در خصوص مشکلات پیش آمده میان وی و برخی بازیکنان نفت در بازی دور رفت لیگ برتر گفت: «شماها دروغگو هستید و از خودتان مطلب می‌نویسید.»

علي دايي باز هم در يك نشست مطبوعاتي با خبرنگاران درگيري لفظي پيدا كرد و حتي كار به جايي رسيد كه دو طرف همديگر را به ضرب و شتم فيزيكي تهديد كردند! اين اتفاقات در نشست مطبوعاتي پيش از ديدار امروز نفت آبادان و راه‌آهن در شهر آبادان رخ داد.

به گزارش گل به نقل از ایرنا علی دایی چهارشنبه شب در نشست پیش از دیدار تیم‌های صنعت‌نفت و راه‌آهن تهران در پاسخ به سوالی در خصوص مشکلات پیش آمده میان وی و برخی بازیکنان نفت در بازی دور رفت لیگ برتر گفت: «شماها دروغگو هستید و از خودتان مطلب می‌نویسید.» در اين بين برخی خبرنگاران از دایی خواستند آرامش خود را حفظ کند اما وی با صدای بلند گفت: «شماها با من مشکل دارید.»

البته اين‌ها تمام وقايع اين نشست نبود و سرمربی راه‌آهن پيش از رخ دادن اين اتفاقات كمي هم از ديدگاه‌هاي خودش درباره بازي امروز صحبت كرد. دايي گفت: «صنعت نفت در خانه خودش بازی می‌کند اما تیم ما شرایط لازم برای شکست دادن این تیم را دارد. در مجموع بازی خیلی سختی پیش رو داریم زیرا حریف ما در این دیدار با انگیزه است.»

وی اظهار داشت: «در لیگ برتر بازی سختی برابر تیم نفت در تهران انجام دادیم و از این تیم شناخت لازم را داریم. هدف ما در جام حذفی کسب عنوان قهرمانی و کسب سهیمه آسیا است. همه بازی‌ها در جام حذفی سخت است و فرقی ندارد با کدام تیم و کدام شهر بازی خواهید داشت.»

اما ادامه این نشست مطبوعاتی به دلیل درگیری لفظی بین علی دایی و خبرنگاران آبادانی ناتمام ماند. تنش بین دایی و خبرنگاران به بیرون از ورزشگاه کشیده شد و دایی آنان را تهدید به ضرب و شتم کرد! او حتي در پاسخ به خبرنگاری که وی را اسطوره فوتبال ایران خطاب کرده بود، گفت: «هندوانه شب یلدا زیر بغل من نگذارید!»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها