کد خبر: ۱۰۱۲۷۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۲۹ آذر ۱۳۹۱
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ملوان در حالی با پیروزی سرخ پوشان به پایان رسید که تماشاگران این تیم پس از به ثمر رساندن شش گل شعار شش تایی ها را سر دادند.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ملوان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در حالی عصر امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که حواشی این دیدار را در زیر می خوانیم:

* در دقایق پایانی نیمه اول هواداران پرسپولیس شعار ای ملوان خداحافظ را سر دادند و با این شعار به نوعی حذف زودهنگام ملوان را از جام حذفی اشاره کردند. این شعارها بعد از گل های سوم و چهارم پرسپولیس در نیمه دوم با شدت بیشتری بیان می شد.

* در دقایق پایانی نیمه اول محسن ترکی بخاطر ارسال زودهنگام ضربه ایستگاهی پیش از به صدا درآمدن سوت داور به علی کریمی اخطاری داد که با اعتراض هواداران مواجه شد.

* تماشاگران پرسپولیس در تمام بازی که مازیار زارع درون زمین حضور داشت هر وقت توپ زیرپایش قرار می گرفت او را هو می کردند.

* پس از به ثمر رسیدن گل سوم پرسپولیس محمد احمد زاده سرمربی ملوان روی نیمکت این تیم خنده تلخی می‌کرد که این  خنده ها از تصویرهای تلویزیونی هم پخش شد.

* بعد از هر گل پرسپولیس خصوصا در 10 دقیقه پایانی بازی تماشاگران پرسپولیس بشدت یحیی گل محمدی سرمربی جدید این تیم را تشویق می کردند. همچنین شعار سردار سرخ ایران در حمایت از محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس توسط تماشاگران چندین بار سر داده شد.

* در دقیقه 66 مازیار زارع جای خود را به سعید عزت اللهی داد که در این لحظات پرسپولیسی ها بشدت علیه او شعار دادند، ولی او در میان استقبال اعضای کادر فنی و نیمکت نشینان ملوان به روی نیمکت نشست. البته او لحظاتی بعد در حالیکه از سوی هواداران ملوان تشویق می شد از روی نیمکت بلند شده و با بوسیدن پیراهنش به تشویق های آنها پاسخ داد.

* در دقیقه 68 علی کریمی جایش را به عادل کلاه کج داد که وی به شدت از سوی تماشاگران پرسپولیس تشویق شد. لحظاتی قبل از آن هم هادی نوروزی از زمین بیرون رفت که تماشاگران او را تشویق کردند.

* در دقیقه 70 و 72 مهرداد اولادی در دو صحنه با سیدجلال حسینی و مهرداد پولادی برخوردهایی داشت که بلافاصله بازیکنان پرسپولیس را در آغوش گرفت و از آنها عذرخواهی کرد.

* در این بازی پرسپولیس سه کاپیتان داشت. علی کریمی اولین کاپیتان این تیم بود که در دقیقه 66 از زمین بیرون آمد و بازوبند بر بازوی محمد نوری بسته شد نوری هم در دقیقه 82  از زمین بیرون رفت تا غلامرضا رضایی سومین کاپیتان پرسپولیس در این بازی لقب بگیرد.

* پس از به ثمر رسیدن گل ششم پرسپولیس سرگیو پاشنکو دروازه بان ملوان برای لحظاتی روی زمین افتاده و از جایش بلند نمی شد همچنین بازیکنان ملوان خصوصا پژمان نوری بشدت به کمک داور این بازی اعتراض کرد زیرا معتقد بود این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

* پس از به ثمر رسیدن گل ششم تماشاگران پرسپولیس شعار مازیار شش تایی و ملوان غصه نخور استقلال هم شش تایی شده را سر دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها