کد خبر: ۱۰۱۱۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۲۹ آذر ۱۳۹۱
محمد نوری که در زمان اخراج علی کریمی بدون رقیب در ترکیب اصلی بازی می کرد احتمالا به نیمکت باز خواهد گشت.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ شاید ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی امروز تقریبا لو رفته باشد اما مخفی کاری گل محمدی و تصمیمات ویژه او - مثل خط زدن نام گردان، علی عسگری و نقی زاده از لیست 18 نفره - می تواند باعث شود به این فکر کنیم که شاید او در ترکیب اصلی هم تغییراتی نسبت با آنچه در بازی تدارکاتی با سنگ آهن بافق به عنوان ترکیب اصلی به میدان فرستاد ایجاد کند.


در آن دیدار نیلسون درون دروازه قرار گرفته بود و مقابل او سیدجلال و بنگر به میدان رفتند. فشنگچی و ماهینی هم مدافع چپ و راست تیم بودند و در خط هافبک مهدی مهدوی کیا، علی کریمی و رضاحقیقی بازی می کردند. خط حمله هم تشکیل شده بود از هادی نوروزی، غلامرضا رضایی و کریم انصاری فرد.


به نظر می رسد ترکیب اصلی بازی امروز مقابل ملوان هم همین ارنج باشد. با این چینش بازیکنان و نحوه استقرارشان در زمین یحیی گل محمدی سیستم تیم را از 2-5-3 به 3-3-4 تغییر داده که البته می توان در طول مسابقه به 1-3-2-4 هم سوئیچ کرد.


با این تغییرات رضا نورمحمدی از ترکیب اصلی دور مانده و محمد نوری که در زمان اخراج علی کریمی بدون رقیب در ترکیب اصلی بازی می کرد احتمالا به نیمکت باز خواهد گشت. همچنین با توجه به کنار گذاشتن سامان آقازمانی از تیم و خط کشیدن روی نام میثم نقی زاده، پرسپولیس روی نیمکت عادل کلاه کج را به عنوان هافبک دفاعی ذخیره و آلترناتیو رضا حقیقی در اختیار دارد.


از سوی دیگر یکی دیگر از اتفاقات مهم  ترکیب اصلی پرسپولیس می تواند بیرون ماندن مهرداد پولادی از تزکیب اصلی حتی در روزی که مانوئل ژوزه روی نیمکت نیست، باشد مگر اینکه گل محمدی این  چپ پای ملی پوش که 3-2 جلسه با تیم تمرین کرده را به فشنگچی ترجیح بدهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها