کد خبر: ۱۰۱۱۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۲۹ آذر ۱۳۹۱
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: «فرهاد مجیدی عشق همیشگی من بوده است.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ ایمان موسوی درباره آبی پوش شدن خود عنوان کرد: «خدا را شکر با استقلال به توافق رسیدم و امروز هم قراردادم را ثبت کردم. یکی از آرزوهای پدرم بود که من روزی استقلالی شوم و به عشق پدرم به استقلال آمدم.»


به گزارش اوج نیوز، وی افزود: «از آن دسته بازیکنانی نیستم که تا می آیند به استقلال بگویم من از اول استقلالی بودم. نه پرسپولیسی بودم نه استقلالی اما رنگ آبی را همیشه دوست داشتم حتی اتومبیلم نیز آبی است.»


موسوی درباره اینکه آبی پوش شدن او با بازگشت فرهاد مجیدی همراه شده است و همه می دانند او به مجیدی علاقه زیادی دارد گفت: «فرهاد عشق همیشگی من بوده است. او یکی از افتخارات فوتبال ایران به شمار می آید و من نیز خوشحالم که در کنار آقا فرهاد و برهانی تجربه زیادی به دست خواهم آورد. در هیأت فوتبال منتظر آقا فرهاد شدم اما باید وسایلم را برای همراهی تیم جمع می کردم، نتوانستم او را ببینم.»


وی در خاتمه افزود: «اگر فکر می کردم امیر خان یک درصد به من اعتقاد ندارند به استقلال نمی آمدم اما مطمئنم او به من اعتقاد دارد و می توانم روزهای خوبی را در استقلال سپری کنم هر چند که کوچک تمام فورواردهای استقلال هم هستم.»

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها