کد خبر: ۱۰۱۰۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۲۹ آذر ۱۳۹۱
نخست‌وزیر ترکیه گفت: تاکنون شواهدی مبنی بر لغو سفر احمدی‌نژاد به قونیه به دلیل استقرار موشک‌های پاتریوت مشاهده نشده است.

به گزارش 598، خبرگزاری دانشجویان ایران به نقل از روزنامه حریت چاپ ترکیه، رجب طیب اردوغان، نخست‌وزیر این کشور در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با نخست‌وزیر پرتغال در آنکارا درباره لغو سفر رییس‌جمهور ایران برای حضور در مراسم بزرگداشت مولانا تصریح کرد: ما رییس‌جمهور ایران را برای حضور در این مراسم دعوت کرده و وظیفه خود را انجام دادیم. درباره لغو این سفر اظهارات گوناگونی بیان شده است، اما تاکنون شواهدی مبنی بر لغو این سفر به دلیل استقرار موشک‌های پاتریوت دیده نشده است.

اردوغان درباره مواضع ایران در قبال استقرار موشک‌های پاتریوت در مرز سوریه خطرنشان کرد: ما برای دفاع از کشورمان در چارچوب سازمان‌های بین‌المللی هر اقدامی که بتوانیم انجام می‌دهیم. در همین راستا گامی برداشته‌ایم. ناتو نه تنها جلساتی با اعضا برگزار کرد؛ بلکه کشورهایی مانند هلند این مساله را در پارلمان خود مورد بحث و بررسی قرار دادند و در نهایت به درخواست ترکیه به عنوان عضوی از ناتو پاسخ مثبت داده شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سیّد
NORWAY
۱۴:۵۲ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
یکی نیست به اینها بگه که اصلاً برای چی عضو ناتو هستید؟
شما را که به عضویت اروپا قبول ندارند و تا از اصول خودتان کوتاه نیائید و قوانینی از قبیل حذف اعدام از قانون جزائی و نیز منع حجاب وووو غیره را متوقف نکنید به شما محل نمیکنند فقط شما را عضو ناتو کرده اند که تا لازم شد سوءاستفاده کنند در ضمن تمام اعضای ناتو باید گوش بفرمان باشند و هر چند وقت یکبار باید وسایل و سلاحهائی که آنها میگویند را بدون چون و چرا خریداری کرده و به اصطلاح بتاریخ روز باشند و به این بهانه تمام کارخانه های اسلحه سازی آنها بی کار نمی ماند و کاش فقط به همین جا ختم میشد در صورتیکه ورود مستشاران و خرید قطعات یدکی که مثل دوران طاغوت هیچکس حق تعمیرات آنها را نداشت و هزار بخور بخور دیگر را هم بدنبال داره و عملاً یک اشغالگری مدرن و قانونی انجام میشه.
پاسخ
سید پیمان
GERMANY
۱۹:۱۲ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
با سلام وعرض ادب /

کلمه ویا اسم * اردوغان * در لفظ ومعنی ترکی یعنی * مرد زائیده شده * که بفارسی عامیانه ومحاوره ای خودمان اطلاق به فردی مرد صفت وبقول معروف از شکم مادر مردومعنویت دار زائیده شده را معنی میدهد .

من فکر میکنم این نام برای این اقا هیچ ویژه گی خاصی ندارد مگر همانکه ازنظر فیزیکی جسمی انهم بلطف خدا مذکر خلق شده اند که اگر مونث خلق شده بودند واین رویه واین افعال وحرکتها را داشتند خدا میداند که چه معجونی میشدند !
والسلام /
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها