کد خبر: ۱۰۰۹۹۰
زمان انتشار: ۲۰:۵۲     ۲۸ آذر ۱۳۹۱
بازیکن سابق پرسپولیس گفت: «روی فرم باشم برای پرسپولیس و هوادارانش گران تمام می‌شود!»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ بعد از شادی گل ویژه مازیار زارع در دیدار مقابل پرسپولیس، هواداران این تیم برای این بازیکن در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های هواداری خط و نشان کشیدند و اعلام کردند در بازی جام حذفی دو تیم که در تهران برگزار خواهد شد تلافی این کار را در خواهند آورد. اما مازیار هم در مصاحبه‌ای با سایت هواداران ملوان به نوعی جواب این گروه از هواداران پرسپولیس را داده است. ضمن اين‌كه علاوه بر پاسخ‌هاي مازيار زارع، سوال مصاحبه‌كننده در مورد دليل برگزاري جام حذفي هم در نوع خود جالب توجه است!


* چرا در بازی‌های غرب آسیا شرکت نکردی؟


- من مصدومیتی در ناحیه زانو داشتم که با هماهنگی آقای کی‌روش در این مسابقات شرکت نکردم تا بتوانم بهبودی خود را به دست بیاورم و در لیگ و جام حذفی برای ملوان بازی کنم.


* وضعیت فعلی‌ات چطور است؟


- به لطف خدا مشکل خاصی ندارم. با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتم و کارهای تاکتیکی که آقای احمد‌زاده برای ما در نظر گرفت در حال حاضر آماده‌ام ولی بارندگی این چند روز اخیر خللی در تمرینات ما ایجاد کرد که مشکل خاصی نبود.


* بازی ملوان و پرسپولیس و شادی بعد از گل شما اعتراضاتی را از طرف هواداران و بازیکنان پرسپولیس به همراه داشت. نظرتان را در این مورد بفرمائید؟


- شادی بعد از گل من به پرسپولیس حق من و حق شهر من و حق تمامی دوستداران ملوان بود. به کسی ربطی ندارد که من بعد از گل چطور شادی می‌کنم. من از کسی جز خدا نمی‌ترسم و اگر بتوانم در بازی جام حذفی گلی بزنم مطمئن باشید هزاربرابر شادی قبلی‌ام خوشحالی می‌کنم و اگر هم‌تیمی‌هایم گل بزنند هم باز شادی می‌کنم. من جواب آن‌ها را با مصاحبه کردن نمی‌دهم بلکه مصاحبه کردن و حرف زدن کار آدم‌های ضعیف است. من در زمین مسابقه به آن‌ها نشان می‌دهم که مرد عمل هستم و فکر می‌کنم که اگر چهارشنبه روی فرم باشم برای پرسپولیس و هوادارانش خیلی گران تمام می‌شود. جواب مصاحبه بازیکنان را جلوی رویشان می‌دهم تا دیگر از این طور حرف‌ها راجع به من و تیمم نزنند.


* حتماً می‌دانید یکی از دلایل برگزاری جام حذفی به خاطر نتیجه نگرفتن پرسپولیس بود. حال در جام حذفی در مقابل پرسپولیس و با میزبانی آن‌ها آیا ملوان نتیجه می‌گیرد؟


- من در آنجا بازی کردم و به خوبی می‌دانم که آنجا چه خبر است. ولی آرزو می‌کنم که نتیجه در داخل زمین مشخص شود. ‌با شناختی که من از بچه‌های خودمان دارم و از آمادگی تیمی و فردی آن‌ها مطلع هستم پرسپولیس بازی سختی مقابل ما دارد. این موضوع را در چند روز گذشته در مصاحبه‌های کادر و بازیکنان‌شان به وضوح می‌بینیم که از ملوان می‌ترسند. البته آن‌ها نفرات‌شان تکمیل‌تر شده ولی بچه‌های ما اگر در روز خوب‌شان باشند مطمئن باشید که برنده ما هستیم.


* نقش هواداران را در بازی چهارشنبه چطور می‌بینید؟


- به هرحال ملوان متکی به هوادارانش است و با حسی که بازیکنان از هواداران می‌گیرند همیشه انگیزه‌ای مناسب برای رویارویی با هر تیمی را دارند. من مطمئنم که در روز چهارشنبه انزلی‌چی‌های زیادی به آزادی می‌آیند و همه بچه‌های تیم از دیدن آن‌ها روحیه‌ای دوچندان می‌گیرند. انشاءالله بتوانیم آن‌ها را خوشحال به خانه بفرستیم.


* از پست خودت در ملوان راضی هستی؟


- البته چون در زمین شرایط خوبی دارم و به دروازه حریف نزدیکم و این موضوع باعث می‌شود که بتوانم گل بزنم و آزادی عمل بیشتری هم در این پست دارم. آقای احمد‌زاده انسان باهوشی هستند و از وقتی که به ملوان آمدند برای تک‌تک بچه‌ها برنامه دارند. البته آمدن ایشان برای من هم خوب شد.


* مازیار پرسپولیس و مازیار ملوان را می‌توان مقایسه کرد؟


- یکی از دلایل اصلی فوتبال امروز ملوان لذت بردن از بازی خودمان است. ما فوتبال را برای لذت بردن بازی می‌کنیم و این برای خود بازیکن هم بسیار زیبا و ارزشمند است. پرسپولیس باعث شد که من فکر کنم به نابودی درونی رسیده‌ام. آن‌ها با من کاری کردند که من در خودم حل شوم و دیگر میلی به فوتبال نداشته باشم. من اهل حاشیه و مصاحبه نبودم و اولین کسی بودم که سر تمرین می‌رفتم ولی در آنجا اگر باج ندهی نابودت می‌کنند. عده‌ای از لیدر‌ها و خبرنگاران با من خصومت شخصی داشتند و چون من به آن‌ها باج نمی‌دادم که درباره من مطلب بنویسند دچار مشکل شده بودم. در پرسپولیس از لحاظ فوتبالی خیلی ضرر کردم ولی از وقتی که به ملوان آمدم دوباره احساس کردم که می‌توانم فوتبال بازی کنم و از قتی که آقای احمد‌زاده آمدند دوباره اشتیاقم به بهتر شدن زنده شد. در اینجا هم‌تیمی‌ها و جو هواداران و محیط تیمی فوق‌العاده‌ای وجود دارد. در ملوان رفاقت همدلی و آرامش وجود دارد.


* و پيش‌بيني بازی چهارشنبه؟


- پیش‌بینی بازی سختی را دارم و البته بیشتر برای خودم امیدوارم که نتیجه در زمین رقم بخورد و نه در بیرون زمین. البته ما باید طوری بازی کنیم که هیچ بهانه‌ای دست آن‌ها ندهیم و با قدرت نتیجه را به نفع خودمان به پایان برسانیم. یاد دارم در روزهایی که بازیکن پرسپولیس بودم آن‌ها همیشه از رویارویی با ملوان می‌ترسیدند چه برسد به الان که ملوان دوباره آن تیم پرقدرت قبل شده است. باز هم می‌گویم که بازی با پرسپولیس در تهران سخت است ولی اگر ما خودمان باشیم حتما می‌بریم.


* نظرت در مورد داوری این دیدار چیست؟


- امیدوارم داور روز خوبی را داشته باشد و هیچ حرف وحدیثی در مورد داوری در این بازی نباشد.


* در پایان چه صحبتی دارید؟


- من به شخصه از طرف همه بازیکنان از هواداران انتظار دارم که به استادیوم آزادی بیایند و ما را در تهران حمایت کنند چون بودن آن‌ها قوت قلبی برای ماست. امیدوارم که هواداران ملوان در آزادی از هواداران پرسپولیس بیشتر باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها