کد خبر: ۱۰۰۹۷۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۱     ۲۸ آذر ۱۳۹۱
همه ما برای پرسپولیس و هوادارانش ارزش قائلیم اما در حال حاضر پیراهن ملوان را می‌پوشیم و فردا هم تلاش می‌کنیم باعث صعود ملوان شویم
Mehrdad Oladi

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- يكي از چهره‌هاي ويژه ديدار ملوان- پرسپوليس مهرداد اولادي است كه بار ديگر با پيراهن ملوان مقابل تيم سابقش قرار خواهد گرفت. اولادي كه در بازي‌هاي غرب آسيا تيم ايران را به عنوان كاپيتان همراهي مي‌كرد در تهران به تيم ملوان ملحق خواهد شد. او در آستانه اين بازي حساس گفتگويي انجام داده كه گزيده آن را به نقل از رادنيوز مي‌خوانيد.

در غرب آسيا دنبال نتيجه نبوديم  

اولادی درباره بازی‌های غرب آسیا گفت: کادر فنی قصد داشت بازیکنان جدیدی را در این رقابتها محک بزند و اولویت نتیجه‌گیری نبود. البته ما می‌توانستیم در این رقابتها نتیجه بهتری بگیریم. اتفاقا با توجه به این نکته که تمرینات کمی داشتیم، بازی به بازی بهتر شدیم اما از آنجایی که فقط یک تیم از گروه ما صعود می‌کرد، بدون شکست از راهیابی به دور بعدی رقابتها بازماندیم.


جدا از نتایج کسب شده در کویت، من تصور می‌کنم داشتن تیم‌ملی دوم به نفع فوتبال ایران است. ما در هر مقطعی که تیم‌ملی دوم داشتیم، از لحاظ کیفیت فنی رشد محسوسی را در تیم‌ملی شاهد بودیم. الان هم نمی‌گویم همین تیم حفظ شود، چون عملا امکان حفظ این تیم وجود ندارد، به هرحال یک سری از این بازیکنان به تیم‌ملی اصلی دعوت می‌شوند و یک سری هم از فهرست نفراتی که کی‌روش و همکارانش قصد آزمایش آنها را داشتند، خارج می‌شوند اما در مجموع خوب است اگر همواره یک تیم ملی دوم داشته باشیم.

تیمی که به تورنمنت‌هایی نظیر غرب آسیا اعزام شود وبه نوعی هم مکمل تیم‌ملی باشد و هم برای تیم اصلی پشتوانه‌سازی کند. خوبی داشتن تیم دوم این است که وقتی بازیکنان تیم‌امید از شرایط سنی زیر 23 سال خارج می‌شوند، می‌توان آنها را در تیم دوم حفظ کرد تا در صورت نیاز و به صلاحدید سرمربی تیم‌ملی، به تیم اصلی اضافه شوند.

18 ساله نيستم كه با رويا زندگي كنم

مهرداد درباره کاپیتانی تیم دوم ایران در تورنمنت غرب آسیا گفت: اگر بگویم بستن بازوبند کاپیتانی تیم ایران لذت‌بخش نیست، دروغ گفته‌ام ولی باور کنید من بیشتر به مسوولیت بستن این بازوبند فکر می‌کردم. به هرحال همین بازوبند باعث می‌شود بازیکن چه درون زمین و چه خارج از میدان خودش را مسوول بداند.

کاپیتان تیم دوم ایران در پاسخ به این سوال که آیا به حضور در تیم‌ملی اصلی هم فکر می‌کند یا نه؟ گفت: حقیقتش من حتی قرار نبود عضو تیم دوم باشم و روز آخر به جای رافخایی به این تیم دعوت شدم. جوان 18 ساله هم نیستم که با رویا و خیال زندگی کنم. شبی که دستیار کی‌روش تماس گرفت و دعوتم کرد، گفتم من همواره برای تیم‌ملی ارزش قائل بودم و برایم تیم اول و دوم و سوم هم ندارد. الان هم در پاسخ به سوال شما می‌گویم به حضور در تیم‌ملی افتخار می‌کنم و امیدوارم عملکردم در لیگ‌برتر به گونه‌ای باشد که کی‌روش و همکارانش باز هم نام من را در فهرست نفرات منتخب خود قرار بدهند.

رويارويي با پرسپوليس برايم سخت نيست

به نظر من بازی پرسپوليس و ملوان به جای مرحله یک‌شانزدهم می‌توانست در فینال برگزار شود چون هر دو تیم از پرافتخارترین‌های جام‌حذفی هستند. من قبلا هم با پیراهن ملوان به پرسپولیس گل زده‌ام و از لحاظ فنی رویارویی با پرسپولیس در آزادی برایم سخت نیست اما بازی کردن در تیم مقابل پرسپولیس، پیش چشم هوادارانی که همیشه حامی من بودند، کمی مشکل است. البته هواداران پرسپولیس حرفه‌ای هستند و می‌دانند همان‌طور که زمان عضویت در پرسپولیس با جان و دل برای سربلندی این تیم می‌جنگیدم، الان هم باید با تمام وجود در خدمت ملوان باشم.

اول شمالي بودم بعد پرسپوليسي شدم

در تیم ملوان چند بازیکن سابق پرسپولیس حضور دارند و همه ما برای پرسپولیس و هوادارانش ارزش قائلیم اما در حال حاضر پیراهن ملوان را می‌پوشیم و فردا هم تلاش می‌کنیم باعث صعود ملوان شویم. همان طور که سیدجلال به عنوان یک انزلی‌چی باید برای موفقیت پرسپولیس تلاش کند، من هم که حالا ملوانی هستم باید در خدمت تیم خودم باشم. البته من اول شمالی بودم و بعد پرسپولیسی شدم!

مطمئنم سهميه آسيا را مي‌گيريم

ستاره قائمشهری فوتبال ایران در خاتمه گفت: یکی از بهترین سال‌های فوتبالم را در انزلی سپری می‌کنم و اطمینان دارم با توجه به حمایت مردم انزلی از تیم محبوب این شهر، سهمیه آسیا را به دست می‌آوریم. می‌خواهیم امسال نتیجه‌ای بگیریم که در تاریخ فوتبال انزلی ماندگار شود. زندگی در انزلی برای من مثل سکونت در شهر خودم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها