کد خبر: ۱۰۰۹۶۶
زمان انتشار: ۱۹:۰۲     ۲۸ آذر ۱۳۹۱
در تیم پرسپولیس هستند بازیکنانی که برخی در انتظار رویارویی‌شان با ملوانی‌ها این چند ساعت را می‌گذرانند
Perspolis malavan

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- بدون شک مصاف فردای پرسپولیس و ملوان برای هر دو تیم مسابقه ویژه‌ای است و در این دیدار حساس می‌توان برخی بازیکنان دو تیم را بیشتر زیر نظر گرفت. در تیم پرسپولیس هستند بازیکنانی که برخی در انتظار رویارویی‌شان با ملوانی‌ها این چند ساعت را می‌گذرانند. این‌ها‌‌ همان جذاب‌ترین‌های پرسپولیس و چهره‌های ویژه تیم سرخپوش خواهند بود.

 

رضا حقیقی

مهم‌ترین خرید نیم‌فصل پرسپولیس قرار است اولین بازی رسمی‌اش را با پیراهن شماره ۳۳ سرخ‌ها انجام دهد. ملوانی‌ها می‌گویند این بازي جنگ هافبک‌هاست و شاید رضا بتواند این جنگ را به سود پرسپولیس تمام کند. این مسابقه برای خود حقیقی هم اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد چرا که می‌تواند هواداران پرسپولیس را به خود امیدوار کند. ظاهرا گل‌محمدی هم به اندازه هواداران پرسپولس روی پديده شاندیز حساب باز کرده است.

 

علی کریمی

از آخرین باری که کریمی در یک بازی رسمی برای پرسپولیس بازی کرد بیشتر از سه ماه گذشته. کریمی آخرین بار در دیدار هفته هشتم لیگ بر‌تر و دیدار مقابل نفت تهران بود که برای تیمش به میدان رفت و ۹۰ دقیقه بازی کرد. این بازی روز ۲۶ شهریور برگزار شد و حالا کریمی بعد از ۹۳ روز دوباره در ترکیب سرخ‌ها قرار می‌گیرد. از آن روز تا به حال دوستداران کریمی از تماشای لحظه‌های نابی که شماره ۸ جادویی‌شان می‌توانست رقم بزند بی‌نصیب بوده‌اند. اما به احتمال فراوان کریمی فردا در ترکیب اصلی خواهد بود و باید دید نبرد او با دوستان قدیمی‌اش پژمان نوری و مازیار زارع چگونه پیش خواهد رفت.

 

حسین ماهینی

در مصاحبه‌ای جالب گفت از شادی گل مازیار زارع در بازی اخیر دو تیم در لیگ خیلی ناراحت شده و شاید او یکی از پرسپولیسی‌هایی باشد که برای شکست ملوان و انتقام از مازیار انگیزه بسیار بالایی داشته باشد.

 

کریم انصاری‌فرد

شاید این آخرین بازی کریم با پیراهن شماره ۹ پرسپولیس باشد. اگر این‌گونه باشد او خیلی دوست دارد تا با خاطره‌ای خوش از سرخ‌ها جدا شده و به اروپا برود و شاید همین مساله فوتبال او را بیشتر به چشم بیاورد.

 

سیدجلال حسینی

بازی با ملوان در لیگ بر‌تر را به خاطر محرومیت از دست داد و البته سه‌اخطاره شدنش حرف و حدیث‌هایی هم به وجود آورد اما حالا سیدجلال فرصت این را دارد تا در رودررویی با تیمی که از آن به سطح اول فوتبال کشور رسید خودی نشان دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها