کد خبر: ۱۰۰۹۲۲
زمان انتشار: ۱۸:۲۳     ۲۸ آذر ۱۳۹۱
از همان روز های نخست تعریض خیابان امام خمینی تصادفات بسیاری در همین تقاطع بوجود آمده بود که از جمله یک پدر شهید در این محله که هم اکنون نیز در بستر می باشد.
به گزارش 598 به نقل از مشرق ، دبیر شورایاری محله اسکندری در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:از زمان تعریض خیابان اسکندری واقع در تقاطع اسکندری امام خمینی(ره) بعلت بازتر شدن خیابان علیرغم درخواستهای مکرر و شورایاری محل جهت احداث پل عابر پیاده متاسفانه تا به امروز نصب این پل از طرف شهرداری انجام نگردیده است . 
 
سید جلال عرفانیان افزود : دو شنبه 26/9/91 حدود ساعت 17 در همین تقاطع هنگام عبور یک مادر و دختر بچه 5 ساله تصادفی رخ داد که منجر به کشته شدن دختر 5 ساله گردید؛ این در حالی است که از همان روز های نخست تعریض خیابان امام خمینی تصادفات بسیاری در همین تقاطع بوجود آمده بود که از جمله یک پدر شهید در این محله که هم اکنون نیز در بستر می باشد.
 
ضمنا در تاریخ 27/9/91 حدود ساعت 20:30 پیامکی به دبیر شورایاری مبنی بر ( سلام نشر اکاذیب توسط شورایاری محله اسکندری که یک نهاد مردمی است چه معنایی دارد ؟ جز استفاده ابزاری از احساسات مردم جهت ادامه بقا اجرکم عنداله لطفا اطلاع رسانی کنید تا عوام فریبی و جوسازی نشود ) ارسال گردید . 
 
بپیوست اسناد مرتبط با نامه نگاری با شهرداری منتشر می شود:
 













 
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۲ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۱
۰
دلم کباب شد.
پاسخ
محبتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
۱
۰
خداخیر بده دبیر شورایاری رو که این شجاعت داره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها