کد خبر: ۱۰۰۸۶۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۲۸ آذر ۱۳۹۱
شماره هفت سابق آبی پوشان برای مذاکره با علی فتح‌الله‌زاده در دفتر وی حاضر شد و مورد اعتراض هواداران ناصر حجازی قرار گرفت.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ فرهاد مجیدی برای برگزاری جلسه با علی فتح‌الله‌زاده ساعت 23:04 در دفتر مدیرعامل استقلال حاضر شد. فرزاد مجیدی و نماینده این بازیکن هم کاپیتان سابق استقلال را در این جلسه همراهی می کنند.


شماره هفت سابق استقلال 7 مهر سال جاری به صورت رسمی از فوتبال خداحافظی کرد. وی برای مذاکره در مورد بازگشت به استقلال در این جلسه حاضر شده است.


این در حالی است که خبرنگاران و هواداران زیادی برای پوشش این جلسه مقابل دفتر فتح‌الله‌زاده حاضر شده‌اند.


برخی از هواداران استقلال به مجیدی خوش‌آمد گفتند و به او دسته گل آبی دادند.


عده ای از هواداران نیز به محض حضور مجیدی در باشگاه استقلال به این بازیکن اعتراض کردند و به او گفتند که دیگر حق ندارد اسم حجازی و اینکه شاگرد مکتب اوست را بر زبان بیاورد.

 

فرهاد مجیدی از اعتراض برخی از هواداران ناراحت بود که علی فتح‌الله‌‌زاده پس از شنیدن خبر این اتفاق از مجیدی در مورد اینکه چه کسانی این کار را کرده‌اند سؤال پرسید.


فتح الله زاده به خبرنگاران حاضر گفته تا ساعت 00:30 باید منتظر بمانند.

 

در حالي كه خبرنگاران از سرما به طبقه سوم دفتر علی فتح‌الله‌زاده در خیابان لارستان پناه آورده اند، جلسه فتح‌الله‌زاده و مجیدی پشت‌ درهای بسته در حال انجام است.


گفتني است مجیدی در سال های حضورش در استقلال رابطه خوبی با ناصر حجازی داشت اما در زمان حضور قلعه نویی در استقلال جایگاه ثابتی در تیم آبی پوش تهرانی نداشت.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها