کد خبر: ۱۰۰۸۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۲۸ آذر ۱۳۹۱
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «وقتی نام تیم های شرکت کننده در لیگ قهرمانان را می شنوم از شدت ناراحتی بغض می کنم!»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ عادل کلاه کج پس از اینکه رسما  به جمع سرخپوشان اضافه شده است، اظهارداشت: «همه می دانند که عملکرد پرسپولیس در نیم فصل اول اصلاخوب نبوده است اما باید با شروع نیم فصل دوم فکر کنیم لیگ تازه ای شروع شده و فرصتی دوباره در اختیارمان قرارداده اند. از بازی فردا مقابل ملوان پرسپولیس واقعی را خواهید دید.»


به گزارش اوج، وی افزود: «پرسپولیس در نیم فصل اول مانند شیر زخم خورده بود و هر کس می توانست به او ضربه ای می زد اما اکنون زخم هایش خوب شده و بیدار شده است. به جام حذفی خیلی امیدواریم زیرا رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا از این طریق در حال حاضر برای پرسپولیس آسان تر است. این اواخر هر وقت به اخبار ها گوش می دهم و نام تیم های شرکت کننده در لیگ قهرمانان را می شنوم از شدت ناراحتی بغض می کنم که چرا پرسپولیس با این قدمت و سابقه در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد.»


وی درباره جدایی خود از سپاهان عنوان کرد: «بازی های زیادی را برای سپاهان انجام دادم اما نمی دانم چه اتفاقی افتاد که یک دفعه از ترکیب کنار گذاشته شدم. وقتی این موضوع را با کرانچار در میان گذاشتم او گفت نیمکت نشینی ات فنی نیست. موضوع را پیگیری کردم و مدیریت باشگاه به من گفت سوء تفاهمی بوده که حل شده است اما دیگرشرایط را به گونه ای نمی دیدم که بخواهم در سپاهان ماندگار شوم. موضوع را به رحیمی گفتم و او رضایتنامه من را داد ضمن اینکه 20 روز هم به من مهلت داد تا اگر پشیمان شدم برگردم. حتی گفت مبلغ قراردادت را بالا می برم تا برگردی.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها