کد خبر: ۱۰۰۷۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۲۸ آذر ۱۳۹۱
آلیا مطرح کرد:
چهره شاخص مجلس با تائید خبر تلاش برای دیدار هاشمی رفسنجانی با برخی از نمایندگان گفت: هاشمی رفسنجانی در تدارک دیدار برخی نمایندگان با خود است تا خروجی آن دعوت نمایندگان از وی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آینده باشد
چهره شاخص مجلس با تائید خبر تلاش برای دیدار هاشمی رفسنجانی با برخی از نمایندگان گفت: هاشمی رفسنجانی در تدارک دیدار برخی نمایندگان با خود است تا خروجی آن دعوت نمایندگان از وی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آینده باشد.

به گزارش 598 فاطمه آلیا نماینده تهران در مجلس در گفت وگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به درج خبری تحت عنوان تلاش براي ديدار برخي نمايندگان با هاشمي رفسنجاني در خروجی این سایت در روز یکشنبه ضمن تائید این خبر گفت: ما هم در جلسه روز یکشنبه 26 آذر مجلس در صحن مجلس این خبر را شنیدیم که هاشمی رفسنجانی تصمیم دارد تا با برخی از نمایندگان دیداری داشته باشد تا خروجی و نتیجه این دیدار دعوت نمایندگان از وی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آینده باشد.

وی با اشاره به نزدیکی سالگرد حماسه 9 دی افزود: کسانی که حماسه 9 دی را آفریدند تحت فرمان ولی فقیه و مقام معظم رهبری بوده و هستند و امروز آثار و رفتار جریان فتنه را تحمل می کنند.

نماینده تهران در مجلس تاکید کرد: در آستانه حماسه 9 دی حماسه ایی که باعث خنثی شدن فتنه و توطئه در کشور شد و هویت و چهره نفاق را بر ملاء کرد، شاهد هستیم که عده ایی تلاشهایی را انجام می دهند تا بار دیگر خاطر مردم انقلابی و غیور را مکدر سازند.

آلیا با اشاره به واکنش مردم نسبت به رفتار تنش آفرین موکلان آنها تصریح کرد: پیام مردم به آن دسته از نمایندگان که در این جهت تلاش می کنند این است که آیا در آستانه 9 دی با دیدار کسانی که نه تنها در فراخوان «أین عمار» ندای رهبری را نشنیدند بلکه بر دفاع و حمایت از فتنه گران پرداختند و اعضای خانواده خود را از هدایت آشوبگران و اغتشاشگران بازنداشتند، چه معنایی دارد؟

وی گفت: جایزه دادن به حامیان فتنه در آستانه سالگر حماسه 9 دی چه مفهومی می تواند داشته باشد که برخی از نمایندگانت در این راستا حرکت می کنند؟

چهره شاخص مجلس اضافه کرد: امیدواریم نمایندگان مجلس پیام مردم را درک کرده باشند وگرنه باید بدانند که مردم آنها را از خود منفک خواهند کرد و در انتخابات پاسخ قاطعی به آنها می دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۷ - ۲۸ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
کم نیستند نمایندگانی که در جریان فتنه وبعد از ان موضع گیری شفافی نداشتند کاش میشد وراهکاری وجود داشت که عمکرد اینان در طول دوره به صورت مکتوبی دراید ودر اختیار وکلایشان قرار گیرد.
پاسخ
احسان قنبری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۲۸ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
بگذارید بیاد تا مردم تصمیم بگیرند!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها