کد خبر: ۱۰۰۷۳۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۴     ۲۸ آذر ۱۳۹۱
نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در خانه ملت گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌ جمهوری همانند بسیاری از طرحهایی که این روزها به مجلس می‌آید به دنبال دخالت در امور اجرایی کشور است.
به گزارش 598، مهدی کوچک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: ایراداتی که از سوی تعدادی از نمایندگان به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری وارد می‌شد همچنان پابرجاست و بسیاری از مواد این طرح با اصول قانون اساسی مغایرت دارد.

وی افزود: از جمله موارد مغایر با قانون اساسی دخالت دادن قوای دیگر در اجرای انتخابات است که این ایرادات بارها از سوی تعدادی از نمایندگان مطرح شد و رئیس مجلس آنها را وارد نمی‌دانست.

عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: از جمله ایرادات وارد به این طرح عضویت 7 نفر معتمد در هیئت اجراییست که در طرح مشخص نشده است که پس از دو بار رد شدن از سوی هیئت نظارت، تکلیف این 7 عضو چگونه مشخص می‌شود.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در خانه ملت خاطرنشان کرد: طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری همانند بسیاری از طرحهایی که این روزها در مجلس مطرح می‌شود بستن دست دولت و دخالت در امور اجرایی کشور را دنبال می‌کند و به دنبال خوشنودی فتنه‌گران است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها