کد خبر: ۱۰۰۶۸۶
زمان انتشار: ۲۰:۳۴     ۲۷ آذر ۱۳۹۱
خوشبختانه نخستين بازي را در جام حذفي خوب انجام داديم و اميدواريم كه در ساير بازي‌ها هم به همين شكل موفق باشيم. هيچ كس از قهرماني در جام حذفي نااميد نيست
derakhshan chavoshi

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- قبل از بازي با استقلال امير عابديني مدعي شده بود كه حضور تيمش در جام حذفي بستگي به نتيجه آن بازي دارد. داماش، استقلال را شكست داد و همين هم دليلي براي جدي گرفتن جام حذفي مي‌شد. «خدا را شكر وضعيت ما خوب است. بازيكنان ما تلاش مي‌كنند تا تيم را به هدف خود برسانند. خوشبختانه نخستين بازي را در جام حذفي خوب انجام داديم و اميدواريم كه در ساير بازي‌ها هم به همين شكل موفق باشيم. هيچ كس از قهرماني در جام حذفي نااميد نيست. ما هم از اين قاعده مستثني نيستيم. ما مي‌خواهيم جام قهرماني حذفي را به دست بياوريم.»


داماش حالا ميزبان تراكتورسازي در مرحله يك هشتم است. درخشان در مورد آن بازي مي‌گويد: «كاملا آماده بازي هستيم. تراكتورسازي تيم قدرتمندي است كه هم قرار است در ليگ قهرمانان آسيا بازي كند و هم در جام حذفي مدعي است. اميدوارم كه بتوانيم از اين بازي سربلند بيرون بياييم.» او از خارجي‌هاي جديد تيمش رضايت دارد: «كبه در دقايق كمي كه براي ما بازي كرده توانايي خود را نشان داده است و دفاع راست برزيلي ما هم عملكرد خوبي داشته. ضمن اينكه ما به دنبال يك بازيكن خارجي و دو بازيكن داخلي ديگر هم هستيم. ما محمد غلامي را مي‌خواستيم اما سپاهان حاضر نشد اين بازيكن را به ما بدهد.»

برخلاف خيلي از منتقدان تيم ملي حميد درخشان سرمربي داماش گيلان از زاويه ديگري به بازي‌هاي غرب آسيا نگاه مي‌كند. به اعتقاد او تيمي كه در اين مسابقات حاضر شد بايد حفظ شود. او مي‌گويد: «تيم ملي نتايج خوبي در اين بازي‌ها نگرفت اما همين كه تيمي تحت عنوان تيم «ب» تشكيل شده اقدام خوبي است. اين كار نبايد همين جا تمام شود، بلكه بايد تداوم داشته باشد. اين تيم بايد ديدارهاي تداركاتي خوب، مربي خوب و تشكيلات خوب داشته باشد. اگر كار اين تيم تداوم داشته باشد خوب است وگرنه به هيچ موفقيتي نمي‌رسد.»

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها