کد خبر: ۱۰۰۵۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۲۷ آذر ۱۳۹۱
کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: «امروز به تمرین این تیم می‌روم تا نحوه همکاری خود را با سرخ‌پوشان مشخص کنم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ کریم باقری در خصوص انتقادات علی پروین و فرشاد پیوس نسبت به کادر فنی جدید پرسپولیس گفت: «به نظر من آن‌هایی که انتخاب شده‌اند می‌توانند به تیم کمک کنند. حالا یک نفر از این کادر دوست گل‌محمدی بوده و با او کار کرده، ما نباید همین یک نفر را علم کنیم و بگوییم همه افراد کادر پرسپولیسی نیستند. در غیر این صورت حسین عبدی بیشترین سابقه را به عنوان بازیکن داشته و ادموند بزیک هم چند سال برای پرسپولیس بازی کرده. همه این انتخاب‌ها سلیقه‌ای است و باید اجازه دهند که این کادر کار خود را انجام دهد تا پرسپولیس موفق شود.»


وی درباره احتمال حضور خود در کادر مربی‌گری پرسپولیس، اظهار داشت: «فعلا که هنوز چیزی مشخص نیست. از امروز کنار تیم می‌روم و با مسئولان تیم صحبت می‌کنم. باید صحبت کنیم و ببینیم که خواسته‌هایشان از من چیست.»


وی افزود: «رویانیان و گل‌محمدی از من خواسته‌اند که کنار تیم باشم و به پرسپولیس کمک کنم. باید از خواسته‌های آن‌ها مطلع شوم. من نه دوره مربی‌گری‌ رفته‌ام و نه مدرک دارم بنابراین در این زمینه نمی‌توانم کاری برای پرسپولیس انجام دهم.»


باقری در خصوص مهم‌ترین مشکل پرسپولیس در نیم فصل اول گفت: «مشکلات تیم یکی دو تا نبود اما هرچه بوده باید در این نیم فصل آن مشکلات را تمام کنند و یک روند جدید را آغاز کنند. بازیکنان هم باید تکانی به خودشان بدهند تا در ادامه بازی‌ها هواداران را خوشحال کنند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
کریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۱ - ۲۷ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
آفرین بر کریم باقری
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها