کد خبر: ۱۰۰۵۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۲۷ آذر ۱۳۹۱
هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: فوتبال ما مرده است چون هیچکس در جای خود نیست و بازیکن 200میلیونی یک میلیارد پول می‌گیرد.

ایمان مبعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اتفاقاتی که پس از پایان بازی پیکان با ابومسلم رخ داد، صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

فارس: چه اتفاقی با بازیکنان ابومسلم افتاد که این حاشیه‌ها به وجود آمد؟

می‌خواهم ریز قضیه را برای شما توضیح بدهم، در جریان بازی بود که یکی از بازیکنان ابومسلم دستم را گرفت و من به او گفتم ول کن بابا! همین لحظه بود که بازیکن حریف در صورت من نگاه کرد و فحش بسیار رکیکی داد که جواب او را ندادم اما حرف و توهینش خیلی در دلم ماند. شاید اگر در جریان بازی باقی می‌ماندم به نوعی قضیه را روی سر او خالی می‌کردم. حتی ممکن بود تکلی می‌زدم و یا محکم‌تر مقابل او بازی می‌کردم. ولی دو دقیقه بعد تعویض شدم و فرصت دیگری باقی نمانده بود.

فارس: پس از پایان بازی چه شد؟ ظاهراً آنجا اتفاقاتی افتاده است؟

متأسفانه توپ‌جمع‌کن‌ها به کاروالیو فحش می‌دادند و پس از بازی جلال کاملی مفرد من را به سمت رختکن هدایت کرد. در همان لحظه توپ‌جمع‌کن را دیدم و به او گفتم به کی فحش می‌دادی؟ اصلاً زدنی در کار نبود، نمی‌دانم چرا همه فکر می‌کنند درگیری فیزیکی پیش آمده است، اتفاقاً حکیم نصاری با توپ‌جمع‌کن‌ها درگیر شده بود و او را کتک زده بودند و او هم به تلافی قصد جبران را داشت.

فارس: ولی ویسی بعد از بازی اعلام کرد که کار خوبی انجام ندادی؟

اتفاقا او نمی‌دانست که چه اتفاقی افتاده و فقط شنیده بود درگیری شده. امروز در تمرین با او صحبت کردم و واقعه را شرح دادم حتی به او گفتم که داور بازی من را گرفته بود و می‌گفت، از زمین بیرون برو تا اتفاق دیگری نیفتد. شاید اگر من شروع‌کننده فحاشی و درگیری بودم همه چیز را قبول می‌کردم. وقتی که به من و خانواده‌ام توهین می‌شود نمی‌توانم تحمل کنم، شاید زمانی یک بازیکن طاقت شنیدن فحاشی را داشت اما من طاقت ندارم و البته شاید باید روی خودم تمرین کنم. ولی می‌خواهم نکته‌ای را بگویم.

 

 

فارس: بگو؟

ما پنج گل از فولاد خوردیم و شش گل هم از پرسپولیس دریافت کردیم اما بعد از بازی کوچکترین حرف و حدیثی نبود و اتفاقاً ویسی به بازیکنان می‌گوید اگر روی شما خطا هم کردند خودتان را زمین نزنید. حتی به ما یاد داده که کوچکترین اعتراضی نداشته باشیم و برای این کار جریمه در نظر گرفته است. از نظر من این بازی یک استثناء بود و شاید آخرین باری که من به مشهد رفتم 9سال پیش بود، اما می‌دانم که برای تیم‌های دیگر هم این اتفاق افتاده است. مطمئن باشید اگر آن توپ‌جمع‌کن به همراه دوستانش حکیم نصاری را نمی‌زدند هیچ اتفاقی نمی‌افتاد.

فارس: اما از این اتفاقات حاشیه‌ای در فوتبال ما زیاد رخ می‌دهد؟

حرف خوبی زدید، ولی می‌خواهم بگویم فوتبال ما مرده است چون وقتی تیم ملی به فرودگاه می‌رود مردم از بازیکنان سؤال می‌کنند شما در چه تیمی هستید، این نشان می‌دهد که مردم از فوتبال دل‌زده شده‌اند چون کسانی که حقشان نیست، راحت در تیم ملی حضور پیدا می‌کنند. بازیکنی را که تا به حال ندیده و نمی‌شناسم، رکیک‌ترین فحش‌ها را به من داد ولی هیچکس چیزی نمی‌گوید. آنقدر از توهین او ناراحت بودم که در آن سرما پس از پایان بازی به سمت او رفتم تا بگویم چرا به من فحش داده است. مگر بیکارم که این همه راه را در سرما تحمل کنم و به سمت او بروم، حتماً چیزی در دلم مانده بود وگرنه همه بازیکنان و اهالی فوتبال می‌دانند که اهل فحاشی نیستم و به هیچکس فحش ندادم.

فارس: خیلی نارحتی؟

بازیکن 200میلیونی در این فوتبال یک میلیارد پول می‌گیرد و هیچکس سرجای خودش نیست. یک توپ‌جمع‌کن که باید آموزش خوب ببیند پشت دروازه به بازیکنان حریف توهین می‌کند اما این اتفاقات است که می‌گویم چیزی سر جای خودش نیست. من ظرفیت بازی کردن را دارم ولی می‌دانم که همیشه در مشهد چنین اتفاقاتی می‌افتد و امیدوارم که از این پس شاهد چنین بحث‌هایی نباشیم.

فارس: شرایط تیمتان چطور است؟

درست است که در این مسابقه باختیم اما باید این را بگویم که با اضافه شدن نفرات جدید مطمئناً در نیم‌فصل دوم یک پیکان متفاوت را در لیگ برتر خواهید دید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها