کد خبر: ۱۰۰۵۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۲۷ آذر ۱۳۹۱
بهرام شفیع از فدراسیون هاکی می رود
صراط، بهرام شفیع رئیس فدراسیون هاکی با اعلام اینکه لباس زنان هاکی باز بزرگترین مشکل نتیجه گیری آنهاست، گفت: لباس های زنان هاکی باز آنها را بسیار اذیت می کند و مانع نتیجه گیری آنها در مسابقات جهانی می شود. وی توضیحی برای اقدامات اصلاحی برای این لباس ها نداد.

به گزارش پایگاه خبری صراط، مجری باسابقه تلویزیون شب گذشته میهمان برنامه شبانگاهی «ورزش از نگاه دو» بود و از هشت سال اقدامات مدیریتی خود در فدراسیون هاکی دفاع جانانه کرد.

مجری قدیمی «ورزش و مردم» ابتدا با مجادله خسته کننده با پوریا تابان مجری این برنامه، برای اثبات قدیمی ترین برنامه ورزشی صداوسیما بخش زیادی از آنتن را به اشغال خود درآوردند و دست آخر از این مجادله بی اثر قدیمی تر بودن ورزش و مردم یا ورزش از نگاه دو به نتیجه ای چندانی نرسیدند تا جایی که برای این موضوع کم ارزش با محمد علی اینانلو طبیعت گرد مشهور هم تماس تلفنی برقرار شد!

بهرام شفیع سپس به تعریف و تمجیدی از اقدامات هشت ساله خود پرداخت و گفت: ما در حالی کار خود را دراین فدراسیون آغاز کردیم که حتی یکی متر زمین چمن هاکی در کشور وجود نداشت اما حالا در ایران دراای چندین زمین استاندارد هاکی هستیم. وی افزود: برای ساخت هز زمین چمن هاکی به سه میلیارد تومان هزینه نیاز است که ما با کمک برخی از دوستان این زمین ها را مهیا کرده ایم.

وی افزود: در زمانی که ما کار را در آغاز کردیم هاکی ایران در هیچ جایگاهی قرار نداشت اما در حال حاضر هاکی جزو قدرت های اول آسیا و حتی جهان است و قول می دهم هاکی مردان در جام جهانی 2015 آلمان جزو چهار تیم نخست جهان جای بگیرد.

شفیع همچنین در پاسخ به سوالی با رد ادعای اتمام دوره مدیریتی خود در فدراسیون هاکی گفت: دوره دوم من از سال 88 آغاز شده و تا آذرماه سال آینده ادامه خواهد داشت و پس از آن قصد دارم با خداحافظی از ورزش خاطرات خود را بنویسم.

به گزارش صراط، دوره نخست مدیریتی شفیع در فدراسیون هاکی از سال 83 آغاز و در سال 87 به پایان رسید اما در آن سال به دلیل دو شغله بودن یک سال را به عنوان سرپرست سپری کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها