کد خبر: ۱۰۰۵۵۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۲۷ آذر ۱۳۹۱
نماینده مشهد با انتقاد از تصمیم برخی نمایندگان برای دیدار احتمالی خود با هاشمی رفسنجانی به همکاران خود هشدار داد که اینگونه تحرکات نارضایتی مردم را در پی دارد و منجر به عکس العمل مردم به آنها خواهد شد.
نماینده مشهد با انتقاد از تصمیم برخی نمایندگان برای دیدار احتمالی خود با هاشمی رفسنجانی به همکاران خود هشدار داد که اینگونه تحرکات نارضایتی مردم را در پی دارد و منجر به عکس العمل مردم به آنها خواهد شد.

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به تصمیم برخی از نمایندگان برای دیدار با هاشمی رفسنجانی، گفت: در صحن مجلس شنیدیم که برخی از نمایندگان تصمیم دارند تا امروز با حضور در مجمع تشخیص مصلحت نظام با هاشمی رفسنجانی دیدار و گفت‌وگو داشته باشند.

وی افزود: ظاهراً هدف نمایندگان هم بر اینست تا از هاشمی رفسنجانی برای حضور در انتخابات دعوت به عمل آورند و در خصوص انتخابات نیز بحث و بررسی صورت گیرد.

چهره شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس هشتم با هاشمی رفسنجانی در زمان فتنه سال 88 گفت: ما شاهد بودیم که پس از این دیدار و انعکاس آن در رسانه ها و اطلاع مردم از این دیدار عکس العمل های شدید و سنگینی نسبت به نمایندگان شرکت کننده در این دیدار به وجود آمد و مردم استقبال خوبی از موکلان خود نسبت به انجام این دیدار نشان ندادند.

کریمی قدوسی تصریح کرد: بعد از آن دیدار ما می دیدیم که نمایندگان شرکت کننده در آن جلسه نمی توانستند خود را از زیر بار خطایی که مرتکب شدند برهانند و نتیجه آن شد که مردم در انتخابات مجلس نهم پاسخ قاطعی به این عده از موکلان خود داده و اکثر آنها را از حضور در مجلس نهم محروم کردند.

وی تاکید کرد: اکنون بعد از گذشت چهار سال از فتنه 88 مشخص شد که هاشمی رفسنجانی به خصوص فرزندان وی از جمله مهدی هاشمی در این فتنه نقش داشته و مهدی هاشمی بعد از بازگشت از لندن همچنان تا روزهای اخیر در بازداشت به سر می برد.

کریمی قدوسی با اشاره به تلاش برخی برای انجام دیدار تعدادی از نمایندگان با هاشمی رفسنجانی خاطر نشان کرد: دیدار قبلی نمایندگان با هاشمی رفسنجانی در زمان ایام فتنه از سوی محمد رضا تابش رئیس فراکسیون اصلاح طلب و اقلیت مجلس صورت گرفت اما این اقلیت ها و اصلاح طلبان امروز ترجیح می دهند تا سیاست ها و مواضع آنها از سوی دیگر دنبال شود.

کریمی قدوسی خطاب به نمایندگانی که تصمیم دارند تا با هاشمی رفسنجانی دیدار کنند گفت: ما دوستانه از این نمایندگان می خواهیم تا از رفتن به این جلسه خودداری و در موضع خود تجدید نظر کنند، چرا که هنوز هستند افرادی که در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال آینده موضوع کمیته صیانت از آرا و بحث های اختلافی را مطرح می کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۸ - ۲۸ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
مگه نارضایتی مردم براشون مهمه مردم که کانون قدرت نیستند مردمن دیگه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها