کد خبر: ۱۰۰۴۲۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۲۷ آذر ۱۳۹۱
من خوشحالم که حالا در رشت جو جوری شده که تیم مهمان غریبه است و همه پشت تیم شهرشان هستند.توهین و ناسزا را نه من و نه هیچکس نمی پسندد
ناصر حجازی

به گزارش 598 به نقل از سایت گل - درست است که بیش از دو هفته از مسابقه داماش با استقلال گذشته اما هنوز از گوشه و کنار مسائل حواشی آن بازی به گوش می خورد.از استفاده داماش از یک بازیکن گرفته تا جو به گفته مسئولان استقلال، مسموم ورزشگاه.از این رو به سراغ فردی رفتیم که به نوعی حلقه ی اتصال این دو گروه بود،یعنی آتیلا حجازی که هم در رشت زندگی کرده و هم یک استقلالی اصیل استآتیلا حجازی، بازیکن سابق استقلال رشت و پسر ناصر حجازی در این باره سخن گفت:

به گفته ی مسئولان استقلال،در بازی داماش و استقلال فحاشی انجام شد و معتقد بودند تشویق ناصر حجازی هم به حاشیه کشیدن استقلال بود. نظر شما چیست؟


من سال قبل با استقلال به رشت آمدم و از سوی هواداران داماش هیچ گونه توهینی ما نشد...هواداران استقلال هم تیم خود را تشویق کردند و هواداران هر دو تیم هم ناصر حجازی را تشویق کردند؛ حالا نمی دانم چه اتفاقی در این یک سال افتاده است که آقایان ادعا می کنند فحاشی شده است ضمن اینکه ابراز محبت هواداران داماش به پدرم هم که برای اولین بار نبوده است و پوسترهایی که سال پیش از حجازی آورده بودند آنقدر بود که در هیچ کجا پیش از آن ندیده بودم! این را نه فقط من که همه ی کسانی که سال پیش با ما در رشت بودند می توانند گواهی دهند.حالا پس از گذشت کمتر از یک سال چه شده که می گویند توهین شده شاید منظورشان این است که ما از تهران خط داده ایم!

ناصر حجازی در رشت نتایج خوبی نگرفت،اما همواره مورد توجه رشتی ها بوده است .آیا این محبوبیت و تشویق سرمربی سابق این تیم،باید به مذاق کادرفنی استقلال خوش نیاید؟

در این مورد نمی خواهم چیزی بگویم فقط لازم است در یک مورد توضیح دهم؛ موبایل پدرم همچنان روشن است و افراد زیادی پیام می دهند و زنگ می زنند.قبل از این مسباقه ده ها زنگ و پیام به گوشی پدرم شد و از من پرسیدند بنر ناصرخان را می خواهیم به عضدی ببریم و نظر شما چیست؟که من گفتم نه می گویم ببرید و نه می گویم نبرید! بعد از مسابقه هم خیلی ها زنگ زدند و من از آن ها تشکر کردم، ولی باید واقعیتی را بگویم که پدرم در رشت نسبت به شهر های دیگر بیشتر تشویق شد که این نشان از خود جوش بودن این تشویق ها داشت چون وقتی پرسپولیس و استقلال به شهرستان های می روند،آن قدر هوادار به استادیوم می رود و شور و شوق دارند که لیدرها نمی توانند تاثیر بسزایی در این شور و شوق داشته باشند و تشویقِ ناصر حجازی با این گستردگی نشان از علاقه قلبی مردم رشت به پدرم داشت.

اما مسئولین استقلال عقیده ی دیگری دارند؟

من خوشحالم که حالا در رشت جو جوری شده که تیم مهمان غریبه است و همه پشت تیم شهرشان هستند.توهین و ناسزا را نه من و نه هیچکس نمی پسندد اما هو کردن و تخریب روحیه بدون هتاکی جزیی از امتیازات میزبان است و فرق یک تیم با تماشاگر و بدون آن در همین است، حالا اگر تشویق حجازی هم برای بعضی ها موجب تضعیف روحیه است و آن را توهین قلمداد می کنند بر من پوشیده است و چون در ورزشگاه نبودم نمی توان حرفی بزنم.اما باز هم می گویم چون موبایل پدرم هنوز روشن است،چه پیش از بازی در رشت و چه بعد از آن از سوی مردم شمال به گوشی پدرم مسیج می دادند و زنگ می زدند که می خواهیم در این بازی از او تقدیر کنیم و بعد از بازی هم همه زنگ می زدند و می گفتند که به هیچ کس توهین نکردیم و فقط حجازی را تشویق نمودیم. من و مرحوم حجازی همیشه خاطرات خوبی از مردم رشت داشتیم و این بار هم ما را شرمنده خود کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها