کد خبر: ۱۰۰۲۸۶
زمان انتشار: ۱۷:۵۰     ۲۶ آذر ۱۳۹۱
رسایی:
نماینده تهران در مجلس از دیدار انتخاباتی علی مطهری و تعدادی از اعضای فراکسیون رهروان ولایت با هاشمی رفسنجانی خبر داد.
به گزارش 598، حجت‌الاسلام حمید رسایی، در خصوص نامه علی مطهری نماینده مردم تهران به آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت که این نامه طبق اکثر مکاتبات نگارنده از منطق و تعادل برخوردار نیست.

وی افزود: آقای مطهری در سال 84 در مکاتباتی با آقای هاشمی رفسنجانی وی را فاقد صلاحیت کاندیداتوری می‌دانست و از او خواسته بود به خاطر وضعیت خانوادگی و فرزندانش و همچنین سیاست‌های دوران سازندگی کاندیدا نشود؛ عجیب است که امروز که فزندان هاشمی، یکی در زندان و دیگری به اتهامات امنیتی و مالی دستگیر شده، اما وی دنبال کاندیداتوری هاشمی است.

حجت‌الاسلام رسایی ادامه داد: امروز می‌بینیم که آقای مطهری قصد دارد برخلاف نظر قبلی خود با آقای هاشمی دیدار انتخاباتی داشته باشد که این حرکت حکایت از ناپختگی و عدم تعادل و نگاه مقطعی و سطحی به مسائل کلان دارد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: در حالیکه سران فتنه قبول دارند در جریان انتخابات 88 تندروی کرده و همسو با دشمن گام برداشتند آقای مطهری در نامه خود به آقای جنتی تأکید دارد: افرادی چون موسوی و کروبی باید بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

حجت‌الاسلام رسایی افزود: سران فتنه صراحتاً با تشکیک در قانون اساسی و حتی ولایت فقیه اعلام کردند ولایت فقیه را قبول ندارند. و این رد کردن صریح مهمترین شرایط کاندیداتوری اشخاص است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس، در خصوص زمان دیدار علی مطهری با اکبر هاشمی رفسنجانی گفت که نماینده مذکور قصد دارد فردا به همراه برخی اعضای فراکسیون رهروان ولایت با هاشمی رفسنجانی دیدار و از او برای حضور در انتخابات آینده دعوت کند.

حجت‌الاسلام رسایی در پایان با اشاره به مواضع علی مطهری گفت که پس از نهی صریح مقام معظم رهبری از پی‌گیری طرح سؤال از رئیس‌جمهور، مطهری در نطق خود  اعلام کرد که بر طرح سؤال از رئیس‌جمهور تاکید دارد. من به دوستان رهروان ولایت گفتم تکلیف خود را با او روشن کنند اما آنها تا کنون چنین کاری نکرده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۵ - ۲۶ آذر ۱۳۹۱
۷۲
۸۰
آقا جون چرا نکنند! بگذارید متحدشن! بگذارید سخنرانی کنند! بگذارید در مجلس فحاشی کنند! بگذارید با بیگانگان دیدارهای علنی و غیرعلنی داشته باشند! بگذارید برن bbc ... اوضاع مملکت ما دقیقا شبیه بدنی شده که گلبول سفید نداره! و هرچی میکروبه باهم هجوم آورده تا دمار از روزگارش دربیاره! سرچی هی ما باید حرص بخوریم وقتی اون بالا بکش بکش قدرت و ... ! خاک بر سر ما مدعیان که داریم قدم به قدم سیر رسیدن به کربلای دیگری را به نظاره می نشینیم!!
ننگ بر ما که ثروت به دست آورده را در حال چپاول می بینیم و دل به فلان شخص و فلان شخص بستیم و قدرت و پول و شهرت خدامان شده! و بعد فریاد ولایت سر می دهیم! ننگ بر ما که انگار می خوایم لباس کوفه به تن کنیم...
پاسخ
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۷ - ۲۶ آذر ۱۳۹۱
۱۷۳
۵۳
شما خيلي از خود متشكر تشريف داريد/من مطمئنم اگه امام زمان (عج) همين امروز ظهور كنه و با سياستهاي شما مخالفت كنه،شما عليه آنحضرت نيز مطلب مينويسين.چرا كه شما خودتونو نماينده ي خدا بر روي زمين مي دونيد/اگه راست ميگين،بقول آقاي مطهري عزيز از قوه ي قضائيه بخواهين كه آقايان مويوي و كروبي را در يك دادگاه بيطرف و بصورت علني محاكمه كنن/اونوقت براشون حكم ممنوعيت از فعاليتهاي سياسي ببريد/يه ضرب المثل هست كه ميگه:(ترسوها به بهشت نميروند)
اين ضرب المثل كاملا مصداق شماست/ چون مطمئنم كه نظر منو منتشر نميكنيد/ ترسووووووووووووو هااااااااااااااااااااااااا
پاسخ
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۰۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۱
598 ترسو ، تو هم پسر شجاع !!! آخه آقا مسعود وقتی یه نفر توی یه مسابقه ای جرزنی میکنه و مسابقه رو بهم می زنه شما خودت بازم بهش اعتماد می کنی و دوباره داخل مسابقه اش می کنی!!!! حکم قضایی یه چیزه، انتخابات و مسابقه سیاسی هم یه چیز دیگه اس .
غلامرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۵ - ۲۷ آذر ۱۳۹۱
۰
۱
کدام مهدی یا اکبر
مبارک است
پاسخ
داریوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۸ - ۲۷ آذر ۱۳۹۱
۵۷
۷۳
علی مطهری اصلا معلومه داره چیکار میکنه!؟
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۱ - ۲۷ آذر ۱۳۹۱
۵۹
۹۷
بنده خدا تعادل ندارد. الهم کل مرضانا.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۴ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
تنها انانی با ما تا اخر خط می مانند که طعم فقر را چشیده باشند -به این جمله خوب توجه کنید تا ادمهای دور و برتان را خوب بشناسید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها